فرهنگ و هنر سرآغاز تحول و پیشرفت کشور و شهر است

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای انجمن‌های فرهنگی و هنری شهری، فرهنگ و هنر را عامل نفوذ به اعماق جان‌ها و سرآغاز تحول و پیشرفت کشور و شهر بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، صبح امروز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرامام خمینی(ره) و روسای انجمن‌های فرهنگی و هنری شهری با حجت‌الاسلام جاسم عبادی امام جمعه جدید بندر امام خمینی(ره)، دیدار کردند.

احمد عبدالهی در دیدار صمیمی با امام جمعه جدید بندرامام خمینی(ره) به تشریح گزارش عمکرد و فعالیت‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرامام خمینی(ره)، بیان کرد.

حجت‌الاسلام جاسم عبادی با تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و هنری انجام شده در بندر امام خمینی(ره)، فرهنگ و هنر را عامل نفوذ به اعماق جان‌ها و سرآغاز تحول و پیشرفت کشور و شهر دانست و تاکید کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری باعث ایجاد شادی و نشاط در جامعه خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بندرامام خمینی(ره) تولید آثار فاخر هنری نظیر مختارنامه و امام علی(ع) را آثار برجسته و مایه افتخار ما ایرانیان نامید و حمایت خود را از تولید آثار اسلامی و انقلابی اعلام کرد.

در این دیدار روسای انجمن‌های فرهنگی هنری نکته‌ها و پیشنهادهای خود را تشریح کردند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/15092کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15092/فرهنگ-و-هنر-سرآغاز-تحول-و-پیشرفت-کشور-و/کپی شد!