توسط کارگردان جوان بندر امام خمینی(ره) صورت گرفت؛

فیلم سینمایی “یک تکه جان” در بندرامام خمینی(ره) تولید شد

فیلم کوتاه سینمایی "یک تکه جان" به نویسندگی و کارگردانی ایرج عباسی در بندرامام خمینی(ره) تولید شد.

به گزارش پایگاه خبری بندرامام خمینی(ره)، ایرج عباسی فیلمساز، کارگردان و نویسنده جوان استان خوزستان و بندرامام خمینی(ره)، دوازدهمین فیلم خود را در شهر بندرامام خمینی(ره) ساخت.

تولید فیلم کوتاه سینمایی ” یک تکه جان” با حضور عوامل حرفه‌ای سینما و بازیگران خارجی، ایرانی و بومی بندرامام خمینی(ره) با موضوع مهاجران دفاع مقدس و مقاومت در سواحل نیلگون خلیج فارس، پس از ۴ روز فیلمبرداری در بندر امام خمینی(ره) به پایان رسید.

این فیلم کوتاه سینمایی با هدف شرکت در جشنواره‌های معتبر داخلی و بین‌المللی توسط کارگردان جوان بندر امام خمینی(ره) ساخته شده است.

انجمن سینمای جوانان ایران دفتر آبادان با همکاری و حمایت اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره)، بندر هندیجان، بندر شادگان، فرمانداری بندرماهشهر، پتروشیمی بندرامام خمینی(ره)، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، بخشداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری بندرامام خمینی(ره)، مراحل تولید این فیلم را بر عهده گرفته است.

گزارش از رضا ولایتی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15023کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15023/فیلم-سینمایی-یک-تیکه-جان-در-بندرامام-خ/کپی شد!
عکس:
علیرضا آلبوگردون