علی عسکری به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر شد

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، علی عسکری از مدیران بومی بندر امام خمینی(ره) در حوزه بنادر و دریانوردی، به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در آیینی با حضور معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و مسئولان بندر خرمشهر، از زحمات نورالله اسعدی مدیرکل سابق بندر اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر تقدیر و علی عسکری به عنوان مدیر کل جدید این اداره‌کل، معارفه شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور امام جمعه خرمشهر در این آیین، بندرخرمشهر را دارای جایگاه ویژه‌ای دانست و بر استفاده از طرفیت آن برای ارتقای اقتصادی کشور استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران بندری تا امروز هر کدام تلاش هایی برای رسیدن به این هدف داشته‌اند، افزود: کارهای باقی مانده نسبت به چشم انداز بندرخرمشهر باید تکمیل شده و در سال “رشد تولید” ظرفیت بندر برای صادرات کالاها بیشتر شود.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، علی‌اکبر صفایی در حکم انتصاب علی عسکری به عنوان مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر، بر انجام وظایفی چون رعایت کامل قوانین و مقررات و مصوبات هیات عامل و شورای عالی سازمان به عنوان فصل‌الخطاب در اجرای کلیه امور؛ توسعه سرمایه‌گذاری و پویایی در فضای کسب و کار با ارتقای فعالیت‌های ارزش افزوده و توجه جدی به ارائه خدمات بندری و دریایی با کیفیت و سریع برای پشتیبانی از لجستیک کالاهای اساسی به کشور تاکید کرده است.

عسکری دارای کارشناسی مدیریت صنعتی در مقطع لیسانس و کارشناسی ارشد در رشته علوم دریانوردی با گرایش حمل‌ونقل دریایی از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است.

رئیس‌ اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات بندر امام خمینی بوده است. عضویت در کمیته‌های اجرایی ICT، پدافند غیرعامل و صرفه‌جویی و جذب درآمدهای بندری، بخشی از سوابق اجرایی مدیرکل جدید بندر خرمشهر می باشد.

عسکری جایگزین نورالله اسعدی شد که ایشان به عنوان معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان منصوب شده است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/15018کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/15018/علی-عسکری-به-عنوان-مدیرکل-بندر-و-دریانو/کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد حبیبی امیدوارم با توجه به سوابق امنیتی جناب عسگری عزیز ، ایشان بتوانند طلسم لایروبی اروند رو بشکنند