جوان بندرامام خمینی(ره) مدیر بندر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان شد

مهدی نورالدین موسی از جوانان بندرامام خمینی(ره) به عنوان مشاور مدیر عامل و مدیر بندر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان نخستین و بزرگترین بندر تخصصی صنعتی، معدنی و تجاری ایران، منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندرامام خمینی(ره)، در حکمی از سوی سید علی اصغر علامه مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان (عسلویه)، مهدی نورالدین موسی به عنوان مشاور مدیر عامل و مدیر بندر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان منصوب شد.

مهدی نورالدین موسی؛ شهردار رامهرمز، مدیر بندر شادگان و شهردار منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) را کارنامه مدیریتی خود دارد.

یادآور می‌شود بندر پارسیان در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی ‏پارسیان واقع در غرب استان هرمزگان و نقطه ی مرزی استان‌های هرمزگان، بوشهر و فارس است که به عنوان دروازه اصلی واردات مواد خام و صادرات محصولات تولیدی مناطق ویژه اقتصادی پارسیان و لامرد عمل خواهد کرد.

بندر پارسیان نخستین و بزرگترین بندر تخصصی صنعتی، معدنی و تجاری در ایران خواهد بود که نیازهای تخلیه و بارگیری چهار صنعت عمده انرژی‏ بر شامل پتروشیمی، فولاد، آلومینیوم، سیمان و مواد و صنایع وابسته به آنها واقع در پارسیان و لامرد را پاسخگو است.

بر اساس مطالعات بازار و امکان‌‏سنجی، ظرفیت اسمی بندر پارسیان در افق طرح حدود ۴۰ میلیون تن کالا در سال خواهد بود و مشتمل بر ۱۹ پست اسکله برای کالاهای عمومی، فله خشک، فله مایع و کانتینری است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14767کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14767/جوان-بندرامام-خمینیره-مدیر-بندر-منطقه/کپی شد!