پنجمین اجتماع ویژه بانوان و دختران بندرامام خمینی(ره) برگزار شد

پنجمین اجتماع ویژه بانوان و دختران بندرامام خمینی(ره) همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و آئین تجلیل از مادر شهید بسیجی علیرضا دریس توسط تشکل دختران حاج قاسم در جوار آستان مقدس شهدای گمنام شهر، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری خبر بندرامام خمینی(ره)، آئین پنجمین اجتماع ویژه بانوان و دختران همزمان با مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و آئین تجلیل از مادر شهید بسیجی علیرضا دریس در راستای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان و ارائه الگوی دست یافتنی به تمام بانوان شهر در جوار آستان مقدس شهدای گمنام حسینیه عاشقان ثارالله بندر امام خمینی(ره) توسط تشکل دختران حاج قاسم قرارگاه امام علی(ع)، برگزار شد.

اجرای پویش زیبا و تاثیرگذار “مرد میدان” توسط دختران دبستان حضرت رقیه(س) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام و المسلمین کاظم سلامت نژاد امام جمعه محترم بندرامام خمینی(ره) با تقدیم هدیه به مادر بزرگوار شهید بسیجی علیرضا دریس، نکات مهم و ارزشمندی از جمله اهمیت توجه به مقام حضرت ام البنین(س) و حضرت زینب(س) در تقدیم فرزندان در راه دین، اسلام و همچنین صبوری همه مادران شهدا که موجب حفظ آبروی اسلام و انقلاب و تداوم این راه شده است، بیان داشتند.

در پایان این مراسم مسئول تشکل دختران حاج قاسم ضمن معرفی مجموعه و اشاره به اهمیت مشارکت بانوان و به خصوص مادران جوان در فعالیت‌های فرهنگی، اظهار داشت: با توجه به فراهم کردن فضای مناسب بانوان و کودکان در محل تشکل دختران حاج قاسم، از تمامی بانوان دغدغه‌مند بندر امام خمینی(ره) دعوت به همکاری و همراهی با این مجموعه فرهنگی می‌شود.

وی در ادامه از دختران نوجوان تشکل دختران حاج قاسم به عنوان آینده‌سازان و امیدهای آینده تشکل و شهر یاد کردند و هدیه‌ای به رسم تقدیر از فعالیت‌های موثر در مجموعه، تقدیم آنها شد.
یادآور می‌شود تشکل دختران حاج قاسم قرارگاه امام علی(ع) نزدیک به یک سال است فعالیت فرهنگی آن آغاز شده است.

برگزاری دوره‌های رسانه‌ای، فتوشاپ، طراحی پوستر، عکاسی با موبایل، سواد رسانه و نیز کلاس های درسی و آموزشی دیگر، سعی در ارتقای سطح علمی و مهارتی دختران و بانوان عزیز شهر بندر امام خمینی(ره) داشته و دارد.
این مجموعه در حال حاضر جلسات گفت‌و‌گویی تحت عنوان فراتر از شعار را با هدف گفت و گوی مفید و موثر در راستای رفع شبهات دختران جوان و نوجوان برگزار می‌کند.

بانوان و دختران دغدغه‌مند و علاقه‌مند در حوزه فرهنگی جهت کسب اطلاع بیشتر از نحوه فعالیت و شرکت در جلسه‌های هفتگی با شماره تماس روابط عمومی تشکل دختران حاج قاسم ۰۹۰۵۴۳۴۵۳۱۴ ؛ تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14709کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14709/پنجمین-اجتماع-ویژه-بانوان-و-دختران-بند/کپی شد!