بازار شهید صدوقی بندرامام خمینی(ره)؛ سرگردان میان تصمیم‌های عجولانه!

رئیس شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی(ره)، علت وضعیت نامطلوب بازار شهید صدوقی را بر عهده شهرداری عنوان کرد و بر رفع آن در هفته‌های آتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، عبداله میرشاملو مدیرمسئول هفته‌نامه الکترونیکی خورموسی در نسخه شماره۲ این نشریه در گزارشی نوشت: چند ماه است که وضعیت بازار شهید صدوقی بندرامام خمینی(ره) اینگونه بلاتکلیف مانده و شهروندان بندرامام خمینی(ره) می‌بایست هر روز از میان خاک‌ها و آسفالت تراشیده برای خرید مایحتاج زندگی بروند و برگردند.

در این بین در کنار رنج شهروندان می‌بایست به مشکلات و زحمت افتادن بازاریان نیز اشاره کرد.

رئیس شورای شهر می‌گوید ما استعلام کردیم دیر پاسخ دادند، رئیس آبفا هم می‌گوید بعد از تخریب، از ما استعلام تلفنی گرفته و سپس نامه‌نگاری کردند و ما پاسخ دادیم که این خیابان باید لوله‌گذاری شود.

هر چند قاسم رضائیان بر اشتباه شهرداری در عجله برای شروع پروژه اذعان دارد، ولی هر دو مسئول رئیس شورای شهر بندرامام خمینی(ره) و رئیس آبفای بندرامام خمینی(ره)، به شروع لوله‌گذاری در هفته‌های آتی تاکید دارند.

لکن نکته اینجاست چرا اینگونه مردم باید به رنج بیفتند؟

شورای شهر بندرامام خمینی(ره) آیا برنامه بازگرداندن وضعیت شهر بندرامام خمینی(ره) به دهه ۶۰ است یا بهبود آن؟

دو هفته دیگر مجددا گزارشی از وضعیت بازار تهیه خواهد شد تا مشخص شود پروژه کف‌پوش گذاری و ساماندهی بازار در چه مرحله‌ای است و چه زمانی شهروندان می‌توانند بدون دغدغه عبور از گل و لای باران و خرابی های آسفالت به بازار بروند و خرید کنند!

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14666کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14666/بازار-شهید-صدوقی-بندرامام-خمینیره؛-سر/کپی شد!