یوم الله ۱۳ آبان در بندرامام خمینی(ره) برگزار شد + عکس و فیلم

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و اعلام انزجار از آمریکا، روز جمعه همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم، دانش آموزان و دانشجویان در بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، تبعید حضرت امام‌خمینی‌(ره) به ترکیه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، دانشجویان و دانش‌آموزان در بندرامام خمینی(ره)، برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی علاوه بر سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، عامل اغتشاشات آمریکاست آمریکاست، مرگ بر آشوب‌گر و حمل پارچه نوشته‌ها و پلاکاردهایی با مضامین ضداستکباری، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز داشتند و بر پایبندی به آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تاکید کردند.

دانش آموزان بندر امام خمینی(ره) نیز همگام با سایر اقشار مردم،  بار دیگر با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان لرزه بر هیمنه پوشالی استکبار جهانی انداختند و به دشمنان این مرز و بوم نشان دادند همچنان حامی نظام اسلامی و رهبری هستند.

۱۳ آبان که به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده، یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۴۳ به ترکیه و بزرگداشت شهادت دانش‌آموزان معترض به ظلم و ستم ستمشاهی و استعمار و دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در سال ۱۳۵۷ است.

در ادامه گزارش تصویری و ویدئویی را ببینید:

عکس از رضا مکاریان

فیلم از علیرضا حرمانی

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14639کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14639/یوم-الله-۱۳-آبان-در-بندرامام-خمینیره-ب/کپی شد!