ماجرای فوت مهسا امینی در مقر پلیس امنیت اخلاقی تهران چه بود ؟ + فیلم

تصاویر دوربین مداربسته پلیس از لحظه ایست قلبی مهسا امینی منتشر شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) در ۲۴ ساعت گذشته ماجرای به کما رفتن دختری به نام مهسا امینی در فضای مجازی منتشر گردید که گفته می شد توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران دستگیر و به دلیل شکنجه و خشونت به کما رفته و در بیمارستان بستری شده است .

رییس جمهور که به منظور شرکت در اجلاس شانگهای به ازبکستان رفته است به وزیر کشور دستور داد موضوع مهسا امینی به قید فوریت بررسی شود و وزیر کشور در پی دستور رئیس‌جمهور خطاب به معاون امنیتی وزارت کشورگفت ؛ با توجه به دستور رئیس‌جمهور، در خصوص حادثه پدید آمده برای خانم مهسا امینی، علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را به اینجانب گزارش کنید.

از سویی دیگر دادستان تهران ضمن اعلام ورود دادستانی به این پرونده از دستور تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی ابعاد پزشکی پرونده خبر داد.

ساعاتی پس از این واکنشها، خبرگزاری ها از فوت مهسا امینی بر اثر عارضه قلبی خبردادند .

اما اصل ماجرا چه بود ؟

بر اساس اطلاعیه پلیس تهران و فیلم دوربین مداربسته مقر پلیس امنیت اخلاقی مهسا امینی ۲۲ شهریور به همراه تعدادی از افراد به‎‌دلیل پوشش نامناسب توسط ماموران امنیت اخلاقی برای گرفتن تعهد و توجیه به یکی از مقرهای پلیس هدایت شدند که او در جمع سایر مراجعه‌کنندگان در سالن اجتماعات به طور ناگهانی بیهوش می‌شود.

بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به نزدیک‌ترین بیمارستان جهت مداوا منتقل می‌شود که متاسفانه اقدامات درمانی مثمر ثمر واقع نشد.بر اساس رسیدگی دقیق به عمل آمده از زمان انتقال او به خودرو و همچنین در مکان مزبور هیچ‌گونه برخورد فیزیکی با ایشان انجام نشده است.

طبق اعلام مقامات و نهادهای مسئول علت مرگ مهسا امینی در دست بررسی است و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد .

https://biknews.ir/14556کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14556/ماجرای-فوت-مهسا-امینی-چیست-؟-فیلم/کپی شد!