فرمانده پایگاه بسیج بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره) منصوب شد

سجاد نریموسایی با حکم فرمانده سپاه بندر امام خمینی(ره) به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی اداره بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره)، منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از بسیج رسانه سپاه بندر امام خمینی(ره)، با توجه به استعفای علی علائی از فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید دستغیب اداره بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره) برای تسریع در امور بسیج و جلوگیری از اختلال در روند کاری، فرمانده سپاه بندر امام خمینی(ره) با این استعفا موافقت کرد و فرمانده جدید این پایگاه معرفی شد.

با حکم محمدحسن حسینی‌نیک فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه بندر امام خمینی(ره)، سجاد نریموسایی به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارمندی اداره بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره)، منصوب شد.

بزودی مراسم تکریم و معارفه فرمانده‌های سابق و جدید پایگاه مقاومت بسیج کارمندی شهید دستغیب بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره)با حضور مسئولان شهری، برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود پیش از این بسیجی علی علائی به مدت ۱۵ سال فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج کارمندی اداره بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی(ره)، بر عهده داشت. برای این برادر بسیجی آرزوی سلامتی و موفقیت در سنگرهای انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسالت می‌کنیم.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14333کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14333/فرمانده-پایگاه-بسیج-بنادر-و-دریانوردی/کپی شد!