دوره تخصصی خبرنگاری در استان خوزستان برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان خوزستان از برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری، عکاسی و سواد رسانه‌ای با همکاری دفتر مطالعات رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، دکتر سجاد بهمئی درباره جزییات برگزاری دوره خبرنگاری اظهار داشت: طبق تفاهم‌نامه‌ سازمان بسیج رسانه کشور با دفتر مطالعات رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین دوره آموزش سواد رسانه‌ای، خبرنگاری و عکاسی با هدف آموزش خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی، تقویت جبهه رسانه انقلاب و ارتقاء سواد رسانه‌ای ویژه خبرنگاران استان برگزار می‌شود.

وی افزود: فراگیر شدن رسانه در کشور و اهمیت فضای این عرصه به عنوان نگاه پر مخاطب جامعه شهری و روستایی نقش بسیار مهمی در پدیده‌های اجتماعی دارد، یکی از اهداف بسیج رسانه، آموزش افراد برای استفاده از این ظرفیت عظیم رسانه‌ای است.

بهمئی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه استان با آگاهی از اهمیت عملکرد رسانه و تاثیر آن بر جامعه ایجاد شده است تا بار تعاملات در این عرصه برای انقلاب اسلامی بر دوش گیرد.

وی با بیان اینکه ثبت نام این دوره از ۱۵ خرداد ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد، گفت: زمان شروع کلاس‌های آموزش از ۱۰ تیرماه تعیین شده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و در این دوره خبرنگاری، عکاسی و کلیات سواد رسانه، آموزش داده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه‌ خوزستان در ادامه بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند مشخصات و مدارک خود را به شماره تماس ۰۹۹۲۹۷۴۵۶۲۰ ارسال و با تماس ثبت‌نام را تکمیل کنند.

وی در پایان از اعطای گواهی رسمی از دفتر مطالعات رسانه‌ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرکت‌کنندگان خبر داد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14184کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14184/دوره-تخصصی-خبرنگاری-در-استان-خوزستان-ب/کپی شد!