حلقه مفقوده تصمیم‌های دولتی گفتگو با مردم است

ستاد روحانیون و دانشجویان تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در بیانیه‌ای اعلام کردند: از شاخصه‌ها و خصیصه‌های مردمی بودن گفتگوی صادقانه با مردم است.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، ستاد روحانیون و دانشجویان تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در بیانیه‌ای برخی دغدغه‌های و نگرانی مردمی در خصوص حذف ناگهانی ارز ترجیحی آرد را اعلام کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

گفتگو با مردم حلقه مفقوده تصمیم‌های دولتی

۱.از شاخصه‌ها و خصیصه‌های مردمی بودن گفتگوی صادقانه با مردم است‌.

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: گفتگوی صادقانه با مردم، به مردمی بودن دولت کمک می‌کند. اهمیت دوچندان این موضوع در تصمیم‌های بزرگ مخصوصاً تصمیماتی که مربوط به سفره مردم است.

۲. به حسن نیت دولت معتقدیم اما  برخی از اقتصاددانان دلسوز انقلاب این تصمیمات اقتصادی دولت در زمینه حذف ارز ترجیحی را اشتباه و خطرناک می‌دانند هر چند عده‌ای دیگر آن را راه علاج اقتصاد کشور می‌دانند.

بنابراین باید فضای کافی در رسانه‌های ملی به منتقدان سیاست‌های اقتصادی دولت داده شود تا هم دولت‌مردان تصمیم‌های دقیق‌تری بگیرند و هم مردم با آگاهی کامل با تصمیم‌های دولت همراهی کنند.

۳. از همه مهمتر لزوم توجه به اقشار کم درآمد در تصمیمات اقتصادی دولت است.

در تصمیماتی که مستقیما قشر کم درآمد از آن ضربه میخورند اول باید معیشت آنها تامین شود و یارانه های اعلامی واریز می‌شدند بعد نرخ جدید اعلام می‌شد نه اینکه بعد از گرانی گفته شود یارانه ها واریز خواهد شد.

و اما در آخر، مردم عزیز نیز باید توجه داشته باشند که بخشی از مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه و سوء تدبیر دولت‌های پیشین است و بخشی ناشی از تبعات جنگ روسیه و اوکراین، جدا از آنکه حل مشکلات ریشه‌دار اقتصادی، زمان‌بر است و باید به دولت جدید زمان داد…

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14104کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14104/حلقه-مفقوده-تصمیم‌های-دولتی-گفتگو-با/کپی شد!