بسیج گام دوم انقلاب اولویت اصلی قرارگاه های بسیج باشد

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در پایان سرکشی و نظارت از استان در دیدار با سردار شاهوارپور فرماندهی سپاه خوزستان ، بسیج گام دوم انقلاب اسلامی را مهمترین اولویت اقشار و نواحی بسیج در قرارگاه های استانی دانسته و بر لزوم اجرای برنامه ها بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، سرهنگ پاسدار مقداد فرمانی دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: با توجه به اینکه در سومین سال ابلاغ سند بیانیه گام دوم انقلاب هستیم نیاز است که برنامه های بسیج بر اساس این سند تنظیم و اجرایی کنیم.

سرهنگ پاسدار فرمانی با اشاره به این که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب ، سند راهبردی اعتلای بسیج در اسفند ماه سال ۹۹ ابلاغ شد بیان کرد: یکی از اهدافی که اکنون جهت حضور در سپاه های استانی داریم این است که بتوانیم گفتمان سازی و استقرار سند را در سپاه های استان بسنجیم تا از ابتدای سال ۱۴۰۱ آن را پیاده سازی کنیم و بتوانیم بسیج گام دوم انقلاب اسلامی را داشته باشیم .

وی افزود : اشراف کلی ریاست سازمان بسیج به دنبال گفتمان سازی و اجرای برنامه های بسیج بر اساس گام دوم انقلاب می باشد که الحمدلله در استان خوزستان این اقدامات به خوبی در حال انجام نی باشد‌

در پایان دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین گفت : ان‌شالله ما بتوانیم فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را در بدنه بسیج تبیین کنیم و بسیج گام دوم انقلاب اسلامی را با تاکید بر قرارگاه های ۹ گانه عملیاتی کنیم.

سرهنگ پاسدار مقداد فرمانی دبیر اشراف کلی بسیج در سفر دوروزه خود به استان خوزستان ضمن انجام سرکشی و بازرسی از معاونت های بسیج استان با خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای دوران دفاع مقدس دیدار کردند و در ادامه سفر به خوزستان از پیشکسوتان عشایر تجلیل شد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13938کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13938/بسیج-گام-دوم-انقلاب-اولویت-اصلی-قرارگا/کپی شد!