معارفه مدیرکل گمرک بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

پیش از ظهر امروز مراسم معارفه علیرضا توکلی فرد مدیرکل گمرک بندر امام خمینی(ره) با حضور مدیران کل استانی و منطقه ای برگزار شد.

 

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، پیش از ظهر امروز مراسم تکریم فلاح خوشدل مدیرکل اسبق گمرک بندر امام خمینی(ره) و معارفه علیرضا توکلی فرد مدیرکل گمرک بندر امام خمینی(ره) با حضور ناظر گمرکات استان خوزستان، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان، فرماندار و دیگر مسئولان در سالن جلسات اداره کل گمرک بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

غلامرضا بلوطی میرزا ناظر گمرکات استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: یکی از مهمترین و سالم ترین گمرکات کشور اداره کل گمرک بندر امام خمینی(ره) است.
وی افزود: بنده توفیق داشتم در سمت معاون فنی و مدیرکل گمرک بندر امام خمینی(ره) خدمت کنم.
ناظر گمرکات استان خوزستان بیان کرد: آقای توکلی فرد با تجربه بسیار عالی که در گمرک دارند ان شاءالله این مسیر دشوار را با جدیت دنبال کنند.
وی افزود: بندر امام خمینی(ره) ۱۸ میلیون تن کالا را وارد کرده است که افتخاری برای استان خوزستان است، از آقای دریس مدیرکل بندر امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر می‌کنم که بدون تلاش شبانه روزی این عزیز این امر محقق نمی‌شد.
وی در پایان گفت: بیش از ۶ میلیون دلار صادرات در خوزستان داشته‌ایم.

رحمت علی فلاح خوشدل مدیرکل اسبق بندر امام خمینی(ره) در این مراسم اظهار کرد: تشکر ویژه‌ای از مدیرکل بنادر خوزستان آقای دریس دارم، موجودی کالای اساسی در مدت تصدی پست توسط بنده بسیار زیاد بود و اگر همیاری ایشان نبود کار پیش نمی‌رفت.
وی افزود: انتصاب شخصی همچون آقای توکلی فرد شایسته تقدیر است و افتخار است که از همکاران بنده فردی شایسته را به عنوان مدیرکل گمرک بندر امام خمینی(ره) انتخاب کرده‌اند.
فلاح خوشدل در پایان گفت: به جرات می توان گفت پس از گمرک بندر عباس مهمترین گمرک کشور بندر امام خمینی(ره) است.

علیرضا توکلی فرد مدیرکل گمرک بندر امام خمینی(ره) نیز با تشکر از حسن نظر مسئولان گمرک بیان کرد: بندر امام خمینی(ره) کارشناسان خبره‌ای در بحث گمرک داشت که توجه به آنها نمی‌شد، از دوره جناب بلوطی میرزا این کارشناسان ارتقا پیدا کردند و از ایشان تشکر می کنم.
وی در پایان گفت: کریدور صادراتی بندر امام خمینی(ره) که کار ارزشمندی در نوع خود محسوب می شود و موجب کاهش زمان انتظار برای صادرات و واردات بین دو منطقه ویژه اقتصادی مهم کشور شد، این اتفاق مهم برای اولین بار در دوره ایشان ایجاد شد و کار ارزشمندی است.

https://biknews.ir/13910کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13910/معارفه-مدیرکل-گمرک-بندر-امام-خمینیره-ب/کپی شد!