مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

در مراسمی با حضور مسئولان شهری از مدال آوران استانی، پهلوانان، پیشکسوتان، خانواده‌ها و حامیان هئیت کشتی بندر امام خمینی(ره) تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی بندر امام خمینی(ره)، تیم هیئت کشتی بندر امام خمینی(ره) در رقابت‌های استانی کشتی آزاد نونهالان که در دی ماه ۱۴۰۰ در شهرستان اهواز برگزار شده بود توانست با کسب ۲۱۴ امتیاز مقام نخست تیمی کسب کند.

به همت افشین درویشی رئیس و پیمان فلاحی دبیر هیئت کشتی بندر امام خمینی(ره) مراسم تجلیل از پهلوانان و مدال آوران رقابت‌های استانی با حضور مسئولان شهری و خانواده‌های کشتی‌‌‌گیران در تالار تعاونی مرزنشینان برگزار شد.

در این مراسم از پیشکسوتان هیئت کشتی حسن زارعی، مهدی چغالوند، حسین بوشهری و از خانواده‌های کشتی‌گیران روح الله امیری، مهدی کریمی، حسین علوانی، سید خیرالله نجفیان، محمد ساکی، جعفر علیمرادی به پاس زحمات، حضور و حمایت با تقدیم لوح تقدیر، قدرانی شدند.

در این مراسم از ابوالفضل صنعتی، اهورا امیری، امیرحسین علوانی،سبحان فلاحی، سیدمهدی نجفیان، علی ذلقی، مهیارالله دادی، محمدکرمی، امیرعلی دشتستانی، امیر رضا علیمرادی و علی سلامی نفرات اول، دوم و سوم رقابت‌های استانی با جوایز نقدی و لوح سپاس تقدیر و قدرانی شد.

شایسته است از حضور تمام مسئولان محترم شهری امام جمعه، بخشدار، شهردار و شورای شهر، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره کار منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) بابت حضور در این مراسم و تجلیل از قهرمانان این شهر تشکر می‌کنیم.

هیئت کشتی بندر امام خمینی(ره) بر خود وظیفه می‌داند از حامیان مالی پهلوان علی خادمی از اعضا رستوران کارین، ایرج رضائیان، شهردار و شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان و زحمات مربیان زحمتکش جمشید جمالی‌ زاده و سعید فاضلی تشکر ویژه می‌کند و برای همه این عزیزان سلامتی روز افزون و تداوم همکاری از خداوند متعال مسالت دارد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13871کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13871/مراسم-تجلیل-از-قهرمانان-کشتی-بندر-امام/کپی شد!