درویشی: بار ترافیکی جاده ترانزیتی بندر امام خمینی(ره) کاهش می‌یابد

مدیر پایانه بار بندر امام خمینی(ره) گفت: با هماهنگی صورت گرفته بین مسئولان شهری، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و اداره کل گمرک بندرامام خمینی(ره) ترتیبی داده شده که مشکلات مربوط به مجوزها برای تسریع بارگیری کامیون‌ها در اسرع وقت حل شود.

حسن درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری خبر بندرامام خمینی(ره) درباره علت ترافیک کامیون‌ها در جاده مواصلاتی منطقه ویژه اقتصادی اظهار داشت: ترافیک حدفاصل پلیس راه تا منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به علت عدم اعلام بار توسط شرکت غله بازرگانی، صادر نشدن مجوزهای لازم برای شرکت‌های خصوصی و صاحبان کالا و باران و برف شدید در استان‌های دیگر می باشد که سبب سرازیر شدن کامیون‌های حمل بار به بندر امام خمینی(ره) شده است.

وی عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته بین مسئولان شهری، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان و اداره کل گمرک بندرامام خمینی(ره) ترتیبی داده شده که مشکلات مربوط به مجوزها در اسرع وقت حل شود.

درویشی تاکید کرد: انتظار می‌رود که تا آخر شب ترافیک در محور منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) کاسته شود.

انجمن صنفی رانندگان کامیون بندر امام خمینی(ره) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل برف و سرمای فراگیر در کشور و فراهم نبودن شرایط بارگیری در پایانه های مرکزی و غربی کشور کامیون ها جهت بارگیری به طرف پایانه بندر امام خمینی(ره) حرکت کرده‌اند. مصادف شدن با پایان هفته و تعطیلی دفاتر شرکت های مستقر در تهران و به همین دلیل به باربری ها مقاصد ارسال محموله ها اعلام نگردید.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: تمام تلاش مدیریت پایانه و انجمن رانندگان کامیون بندرامام خمینی(ره) بر این است که به صورت شبانه روزی تمام امکانات بسیج گردد تا در کمترین زمان ممکن کامیون ها بارگیری و به سمت مقاصد ثبت شده در بارنامه حرکت نمایند‌.

در پایان این اطلاعیه‌ آمده است: امید است با انتقال پایانه بندرامام خمینی (ره)  به زمین ۱۰۰ هکتاری اختصاص داده شده در ابتدای آزاد راه بندرامام خمینی(ره)_ اهواز و افتتاح پل میدان فاطمیه، موضوع ترافیک کامیون‌ها در جاده منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به صورت پایدار برطرف شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13848کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13848/درویشی-بار-ترافیکی-جاده-منطقه-ویژه-اقت/کپی شد!