تاکنون مصوبه‌ای برای افزایش قیمت نان در ماهشهر و بندرامام (ره) ابلاغ نشده است/قیمت نان فعلا ۳۵۰ تومان است

معاون فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: تاکنون مصوبه‌ای از طرف ستاد تنظیم بازار استان خوزستان مبنی برای افزایش قیمت نان به فرمانداری ابلاغ نشده است.

آریا زنگنه معاون فرماندار شهرستان بندرماهشهر پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: افزایش قیمت نان از طرف نانوایی‌ها غیرقانونی است و می‌بایست نخست قیمت نان در جلسه ستاد تنظیم بازار و یا در شورای آرد و نان فرمانداری تصویب و سپس به نانوایی‌ها برای اجرا ابلاغ شود.

خلیل راشدی رییس اتحادیه آرد و نان شهرستان ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) نیز بیان کرد: مصوبه اتحادیه آرد و نان استان خوزستان به ما ابلاغ شده اما به دستور فرماندار فعلا این مصوبه اجرایی نمی‌شود تا در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان مصوب شود.

وی افزود: نانوایی‌ها مشکلات زیادی دارند و هفته قبل برای بالابردن قیمت نان درب استانداری خوزستان تجمع کردند و خواهان قیمت ۶۰۰ تومان برای هر قرص نان بودند و قیمت نان نیز روز چهارشنبه ۵۰۰ تومان ابلاغ شد.

راشدی در پایان گفت: با توجه به اینکه مصوبه‌ای مبنی بر افزایش قیمت نان در ستاد تنظیم بازار  شهرستان نبود، لذا به دستور فرماندار شهرستان مجدد قیمت نان به همان قیمت قبلی ۳۵۰ تومان برگشت تا بعد از جلسه ستاد تنظیم بازار در مورد اجرای مصوبه استانی تصمیم گیری شود.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، از روز گذشته برخی نانوایی‌های سطح شهر بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) اقدام به افزایش غیر قانونی قیمت نان به ۵۰۰ تومان نموده بودند.

https://biknews.ir/13833کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13833/تاکنون-مصوبه‌ای-برای-افزایش-قیمت-نان/کپی شد!