ورود دستگاه قضا و نهادهای امنیتی به موضوع از بین رفتن نهاده های دامی در بندرامام خمینی(ره)

معاون دادستان استان خوزستان از برخورد قضایی با مدیرانی که ترک فعل آنها موجب از بین رفتن کالاهای اساسی شده است، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، محمدعلی محمدی صبح امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با اشاره به نامه‌نگاری‌های انجام شده با اداره اطلاعات استان خوزستان برای بررسی ابعاد و جوانب مختلف فاسد شدن کالاهای متروکه در انبارهای هاب غلات کشور اظهار داشت: در تهیه گزارش برای این موضوع محل تأمین ارزها برای واردات این کالاها و امکانات به کار گرفته شده نیز گنجانده خواهد شد.

وی افزود: به دنبال تشکیل پرونده به منظور  برگزاری دادگاهی برای این موضوع هستیم و از دستگاه اطلاعاتی خواسته شده ظرف مدت یک ماه جزئیات این موضوع را بررسی کرده و در اختیار دادگاه قرار بدهند.

محمدی  برخورد با مدیرانی که ترک فعل آنها موجب فاسد شدن کالاها شده است، از موضوعاتی عنوان کرد که در این پرونده دنبال می‌شود.

معاون دادستان مرکز استان خوزستان، برخورد با بازرگانانی که با برخورداری از ارز دولتی و با سوء استفاده از امتیازات  در برخی موارد موجب فاسد شدن کالاها شده‌اند، را از اقدام‌های بعدی دستگاه قضا، عنوان کرد.

یادآور می‌شود روز یکشنبه نماینده قوه قضائیه در سازمان اموال تملیکی و معاون دادستان استان خوزستان به منظور تعیین تکلیف کالاهای متروکه از بندرامام خمینی(ره) بازدید کردند.

انتهای پیام/س

https://biknews.ir/13678کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13678/ورود-دستگاه-قضا-و-نهادهای-امنیتی-به-موض/کپی شد!