نقش آفرینی جوانان بسیجی خوزستانی در مرحله نهایی تولیدات دیجیتال کشور

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در قرارگاه فضای مجازی استان خوزستان گفت: جوانان نخبه استان خوزستان در سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال کشور در دو بخش انیمشین و نرم افزار، موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم کشور شدند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سرگرد پاسدار یونس سلیمانی پیرامون وضعیت تیم های مرحله نهایی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج کشور اظهار داشت: ۷۰۰ نفر در قالب ۱۰۸ تیم منتخب در ۴۸ ساعت براساس موضوعاتی که از آن اطلاع نداشتند، در بخش های  نرم افزار، بازی رایانه‌ای، انیمیشن رقابت کردند.

وی با اشاره به موضوعات این رویداد، افزود: تیم های شرکت کننده در حوزه انیمیشن با عنوان در مسیر پیشرفت توقف ممنوع، در بخش بازی های موبایلی محله اسلامی و آسمانی و در حوزه نرم‌افزارهای تلفن همراه بسیج مجازی در عرصه محرومیت زدایی، سازندگی و کارآفرینی، محصولات خود را تولید کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در قرارگاه فضای مجازی استان خوزستان بیان کرد: از استان خوزستان نیز سه تیم شرکت کننده در این مرحله  که سومین مرحله رویداد تولید محتوای دیجیتال در اپلیکیشن موبایل، بازی موبایل و پویانمایی بود اعزام و شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تیم ها از سراسر کشور در سالن شهید فخری زاده تهران به میزبانی سازمان فضای بسیج کشور به رقابت پرداختند، ادامه داد: تیم های خوزستان از بین  ۴۸ تیم‌ منتخب حوزه پویانمایی مقام دوم و از ۳۱ تیم نرم افزار مقام سوم را کسب کردند همچنین در حوزه بازی  از بین ۲۹تیم منتخبی که حضور داشت به جهت اینکه رقابت ها بسیار سخت و نزدیک بود تیم خوزستان با اختلاف ۲ امتیاز مقام چهارم را به دست آورد.

جانشین سازمان فضای مجازی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: در این همایش از برترین فعالان فضای مجازی نیز تجلیل شد که سحر پرموزه از استان خوزستان رتیه سوم کشوری را کسب کرد.

سلیمانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرمانده و جانشین سپاه ولیعصرخوزستان، ادارات و دستگاه های دولتی حمایت کننده،در پایان بیان کرد: استان خوزستان جوانان مستعد نهفته ای دارد که باید در جهت مطالبه رهبر انقلاب مبنی برتولید علم و فناوری در بین اقشار جوان و نوجوان بسیج گام برداشت.
انتهای پیام/

https://biknews.ir/13591کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13591/نقش-آفرینی-جوانان-بسیجی-خوزستانی-در-مر/کپی شد!