بنیاد علوی ۳ دستگاه پمپ پرقدرت را به مردم بندر امام خمینی(ره) اهدا کرد

روابط عمومی قرارگاه سازندگی و تحول اجتماعی امام علی(ع) اعلام کرد: به جهت تسریع در دفع آبهای سطحی شهر بندر امام خمینی(ره) ۳ دستگاه پمپ لجن کش ۶ اینچ توسط بنیاد علوی به شهرداری بندر امام خمینی(ره) تحویل داده شد.

به گزارش خبر بندرامام خمینی (ره) به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی و تحول اجتماعی امام علی(ع)، پس از وقوع آبگرفتگی بی سابقه در سال ۱۳۹۹ این قرارگاه تشکیل و با اقدام فوری نسبت به سازماندهی نیروهای جهادی و گسیل امکانات گوشه ای از آلام مردم رنج کشیده را التیام بخشید.
در همین راستا با هماهنگی صورت گرفته با بنیاد علوی ۳ دستگاه پمپ ۶ اینچ با قدرت ۱۸ کیلووات و توان خروجی ۴۵۰ متر مکعب بر ساعت با هزینه بالغ بر ۳ میلیارد و دویست میلیون ریال به شهرداری بندر امام خمینی(ره) تحویل داده شد.
این پمپ های پر قدرت جهت نصب در ۳ ایستگاه پمپاژ آب های سطحی شهر بندر امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است و شهرداری بندر امام خمینی(ره) وظیفه نصب، راه اندازی و تعمیر و نگهداری این تجهیزات را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13556کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13556/بنیاد-علوی-۳-دستگاه-پمپ-پرقدرت-را-به-مرد/کپی شد!