بزرگترین شبکه قاچاق لوازم خانگی جنوب غرب کشور توسط سپاه خوزستان منهدم شد

با عملیات شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی و امنیتی بزرگترین شبکه قاچاق لوازم خانگی جنوب غرب کشورتوسط اطلاعات سپاه خوزستان متلاشی شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی سپاه خوزستان، با عملیات شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی و امنیتی  بزرگترین شبکه قاچاق لوازم خانگی جنوب غرب کشور توسط اطلاعات سپاه خوزستان متلاشی شد.

اعضای باند بزرگ قاچاق لوازم خانگی برند سامسونگ و ال جی توسط سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

علی بویری فرماندار هندیجان شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره جزییات شناسایی و انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق کالا توسط سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان، اظهارداشت: با اقدام به موقع پاسداران انقلاب اسلامی، این شبکه سازمان یافته که بخشی از آن در خارج کشور اداره می‌شد، متلاشی شد.

وی ادامه داد: اعضای این شبکه قاچاق کالا، لوازم خانگی وارد شده از طریق ته‌لنجی‌ها را بصورت گسترده به دیگر استان های کشور قاچاق می‌کردند.

فرماندار هندیجان یادآور شد: این افراد سودجو، با سو استفاده از مزیت مرزنشینی و تسهیلات مربوط به کالای ملوانی ویژه مردم مرزنشین، زمینه ای را برای انجام فعالیت های اخلالگرایانه و قاچاق کالا کرده بودند که با هوشیاری نیروهای سپاه حضرت ولی عصر (عج) این شبکه منهدم شد.

وی ادامه داد: عوامل داخلی این شبکه هم‌اکنون دستگیر و در اختیار مقامات قضائی قرار گرفته اند.

ترخیص کالای ملوانی در هندیجان ادامه دارد

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه دریانوردی یکی از مشاغل اصلی شهروندان هندیجان است، گفت: در راستای رونق اقتصادی منطقه، روند ترخیص کالاهای ملوانی در هندیجان ادامه دارد.

بویری خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل های قانونی و مصوبات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ترخیص کالاهای ملوانی در هندیجان با جدیت دنبال می شود.

به گفته وی کسب و کارهای مربوط به کالاهای ملوانی باعث رونق اقتصادی منطقه شده است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13464کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13464/بزرگترین-شبکه-قاچاق-لوازم-خانگی-جنوب-غ/کپی شد!