برای رانندگان حمل و نقل بار از بندر امام خمینی(ره):

استعلام سهمیه لاستیک در نرم افزار “گپ” فعال شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: امکان استعلام سهمیه لاستیک در نرم افزار "گپ" برای رانندگان حمل و نقل بار از بندر امام خمینی(ره) امکان پذیر شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، غلامعباس بهرامی نیا روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نوبت دهی مجازی و ارایه خدمات غیرحضوری به رانندگان در پایانه بار بندر امام خمینی(ره)، در نرم افزار گپ فراهم شده است.

وی ادامه داد: در این نرم افزار مشاهده بارهای سالن اعلان بار بر اساس نوع بارگیری، اولویت بندی و انتخاب بارهای مورد نظر از فهرست سالن بر اساس انواع فیلتر، اضافه کردن ناوگان جدید و تغییر بارگیر ناوگان، مشاهده فعال وضعیت فعال بودن کارت هوشمند و دریافت بخشنامه ها، اخبار و پیامک های پایانه بار فراهم است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان افزود: در برنامه نرم افزاری گپ، به رانندگان طبق پیماش خودرو، به ازای هر چهار هزار کیلومتر مسافت طی شده برای حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) و پنج بارنامه، به آنها یک جفت لاستیک دولتی رایگان تعلق می گیرد. رانندگان می توانند با ورود به این سامانه پیش از ثبت نام، وضعیت تخصیص لاستیک را استعلام کنند.

یادآدر می‌شود بر این اساس مقرر است نمایندگان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور به منظور ترغیب رانندگان بومی خود و توزیع سهمیه لاستیک و روغن بین رانندگان در بندر امام خمینی (ره) مستقر شوند. اولویت حمل بار از مبدا بندر امام خمینی (ره) با حمل کالاهای اساسی است.

بندر امام خمینی (ره) بزرگترین بندر کشور از نظر توان ذخیره سازی انواع کالاها از قبیل محصولات فله خشک و مایع است که با برخورداری از ۳۸ پست اسکله به طول هفت کیلومتر در جنوب خوزستان و در ساحل نیلگون خلیج فارس واقع است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13431کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13431/استعلام-سهمیه-لاستیک-در-نرم-افزار-گپ-ف/کپی شد!