ثبت رکورد جدید خروج کالای اساسی از بندر امام (ره)/ ۲۸۷۷ کامیون در ۱ روز بارگیری کردند

مقام مسئول سازمان بنادر گفت: با بارگیری ۲۸۷۷ کامیون در یک روز و ثبت یک رکورد کم‌سابقه ۷۲ هزار تن کالای اساسی به مقاصد مصرف داخلی کشور ارسال شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) ، عادل دریس مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به استمرار تلاش‌ها برای تسریع در خروج کالاهای اساسی اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در زنجیره‌ جابجایی کالا از جمله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمینه‌ جذب کامیون، بیش از ۲ هزار و ۸۷۷ دستگاه کامیون طی یک شبانه‌روز جذب و با بارگیری ۷۲ هزار تن انواع کالای اساسی به رکوردی تازه در خروج کالای اساسی دست یافته شد.

وی افزود: تا پایان مرداد ۱۴۰۰ حدود ۷ میلیون و ۲۴۰ هزار تن انواع کالای اساسی به وسیله ۱۳۰ فروند کشتی در مجتمع بندری امام خمینی(ره) تخلیه شد که نشان از رشد ۲۳ درصدی تخلیه این نوع کالا دارد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با اشاره به افزایش ۵ درصدی جذب کامیون نسبت به سال گذشته ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از ابزارهای تشویقی به منظور ترغیب کامیونداران برای حمل محمولات کالاهای اساسی و ارتقای سطح همکاری بین دستگاه‌های متولی حمل و نقل، افزایش مستمر خروج کالا از طریق انواع شیوه‌های حمل و نقل از جمله حمل و نقل جاده‌ای ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13285کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13285/ثبت-رکورد-جدید-خروج-کالای-اساسی-از-بندر/کپی شد!