متن کامل حکم انتصاب استاندار خوزستان منتشر شد

متن حکم صادق خلیلیان که به پیشنهاد وزیر محترم کشور و استناد مصوبه جلسه مورخ ۱۴ شهریور ماه هیأت وزیران، به سمت استاندار خوزستان منصوب شده است، منتشر شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، متن کامل حکم صادره از سوی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی که خطاب به صادق خلیلیان صادر شده بدین شرح است:

با توجه به پیشنهاد وزیر کشور و با استناد به مصوبه جلسه مورخ ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ هیات وزیران، نظر به تجارب ارزنده و سوابق اجرایی جناب عالی به موجب این حکم به سمت استاندار خوزستان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید و در توسعه زیرساخت‌های استان با استفاده از ظرفیت جوانان مستعد خوزستانی و تعامل بایسته با کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلاب اسلامی و نیروهای نظامی و انتظامی مجدانه تلاش کنید.

توفیقات آن جناب در انجام وظیفه محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/ج

https://biknews.ir/13259کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13259/انتشار-متن-کامل-حکم-انتصاب-صادق-خلیلیا/کپی شد!