اغتشاشگران دو مأمور ناجا را در شهرک طالقانی بندر ماهشهر شهید و مجروح کردند

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: اغتشاشگران در شهرک طالقانی یک مأمور یگان امداد نیروی انتظامی بندر ماهشهر را شهید و یک مأمور دیگر را مجروح کردند.

به گزارش خبر‌ بندرامام خمینی(ره)، فریدون بندری شامگاه سه‌شنبه ۲۹ تیر ماه اظهار داشت: در پی اغتشاشات امشب در شهرک طالقانی، مأموران یگان امداد نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در حین پاکسازی توسط اغتشاشگران غافلگیر و در یکی از محلات از بالای پشت بام هدف رگبار گلوله قرار گرفتند.

وی افزود: در پی این حادثه ددمنشانه یک مأمور یگان امداد این شهرستان به شهادت رسید و یک مأمور دیگر از ناحیه پا مجروح شد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این دو مأمور جان بر کف برادر یکدیگر بودند که یکی به شهادت رسید و دیگری مجروح و برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شد.

بندری متذکر شد: تلاش برای شناسایی عاملان این جنایت آغاز شده و به زودی این جنایتکاران دستگیر و به سزای عمل غیر انسانی خود خواهند رسید.

انتهای پیام/س

https://biknews.ir/13138کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13138/اغتشاشگران-دو-مأمور-ناجا-را-در-شهرک-طال/کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احمدی لعنت به مسئولین بی کفایتی که دراین هشت ساله مردمو بدبخت کردندکه الان اوضاع خوزستان این باشه که به خاطر آب اغتشاش بشه وشهید بدیم. خدا نگذره از روحانی ودولت ننگینش. ننگ بر روحانی وامثال روحانی که هشت سال پیشرفت مردمو گره زدن به برجام وچشم امید بستن به آمریکا. وطن فروشان خائن
  • جعفر لعنت به دولت روحاني و مديران بي لياقتش