هرگونه اختلال در شبکه آبرسانی آب جنوب شرق تکذیب شد

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق در اطلاعیه‌ای هر گونه افت فشار شبکه آبرسانی توسط این شرکت را  در مناطق شهری تحت پوشش را تکذیب کرد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، روابط عمومی شرکت بهره‌برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق در اطلاعیه‌ای هر گونه افت فشار شبکه آبرسانی توسط این شرکت در مناطق شهری تحت پوشش را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اخبار درج شده در فضای مجازی و شبکه‌های خبری مبنی بر “افت فشار شبکه آبرسانی جنوب شرق” به اطلاع می‌رساند این شرکت با توجه به مشکلات زیاد پیشرو، در حال حاضر با تولید شبانه روز بیش از ٧٠٠ هزار متر مکعب آب و انتقال آن به مناطق تحت پوشش جنوب شرق رسالت آبرسانی خود را  تمام و  کمال به اتمام رسانده است.

در ادامه این اطلاعیه‌ تاکید شده است: به استحضار عموم مردم شریف مناطق جنوب شرق استان خوزستان می‌رساند این شرکت هیچگونه مشکلی در تامین آب مناطق تحت پوشش ندارد و در حال حاضر انتقال آب با بالاترین دبی و فشار ممکن در حال انجام است.

یادآور می‌شود شرکت آب جنوب شرق وظیفه تامین آبرسانی به اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مناطق ویژه اقتصادی پتروشیمی بندر امام خمینی(ره)، شهرهای ماهشهر، بندر امام خمینی (ره)، امیدیه، رامشیر، هندیجان و روستاهای تابعه را بر عهده دارد.
مسیر شبکه آبرسانی شرکت آب جنوب شرق، توسط کانال و خط لوله تامین آب شرب شهری و روستایی، جمعیتی بالغ بر ۶۰۰ هزار نفری، برعهده دارد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13033کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13033/هرگونه-اختلال-در-شبکه-آبرسانی-توسط-آب-ج/کپی شد!