اطلاعیه توانیر: مصرف برق را کاهش دهید تا برق قطع نشود

شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از همه هموطنان گرانقدر تقاضا داریم برای ایجاد آرامش فرزندانمان در این شرایط نسبت به کاهش مصرف خود اقدام تا از قطع برق جلوگیری گردد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره) به نقل از تسنیم ، شرکت توانیر امروز در پی افزایش و گسترش گرمای هوا در نقاط مختلف کشور و به تبع آن افزایش مصرف برق اطلاعیه‌ای هشدارآمیز صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: “سامانه هوای گرم، اکثر نقاط کشور را فراگرفته و مصرف برق شدیدا افزایش یافته است. همزمانی این موضوع با برگزاری کنکور سراسری ، همراهی و صرفه جویی مشترکان گرامی در سراسر کشور را می طلبد.

در حال حاضر بیش از ۳ هزار اکیپ عملیاتی آماده خدمت رسانی به مراکز برگزاری آزمون هستند و از همه هموطنان گرانقدر تقاضا داریم برای ایجاد آرامش فرزندانمان در این شرایط نسبت به کاهش مصرف خود اقدام تا از قطع برق جلوگیری گردد.”

در بخش پایانی این اطلاعیه در خصوص راهکارهای ساده کاهش مصرف برق اعلام شده که کاهش مصرف بارهای سرمایشی از جمله تنظیم کولرهای گازی روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی، کاهش روشنایی غیر ضروری و عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات ۱۲ تا ۱۸ از راهکارهای ساده کاهش مصرف برق هستند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/13023کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13023/اطلاعیه-توانیر-مصرف-برق-را-کاهش-دهید-تا/کپی شد!