گرافیک نشان خبر بندر امام خمینی (ره) بازطراحی شد

همزمان با طراحی قالب جدید وب‌سایت خبری، از نشان (لوگو) جدید پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) رونمایی شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، همزمان با طراحی قالب جدید وب‌سایت خبری، از نشان جدید (لوگو) پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) نیز رونمایی شد تا نخستین رسانه برخط شهری از این پس با هویت بصری و گرافیک تازه، به کار خود ادامه می‌دهد.

طراحی جدید نشان (لوگو) خبر بندر امام خمینی (ره) از نوع نوشتاری (تایپوگرافی) است تا علاوه بر خوانا بودن سبب شود افرادی که گرافیک لوگو را مشاهده می‌کنند علاوه بر دیدن رویت کد تصویری، از لحاظ نوشتاری نام خبرگزاری، بدون واسطه در اختیار آنان قرار بگیرد.

لوگو جدید با خطوط کوفی طراحی شده است. خط کوفی خیلی خشک، زاویه‌دار و تقاطعی است و سعی شده که گوشه‌ها مقداری نرم‌تر و لوگو مقداری تلطیف‌تر شود و زاوایای تیز و پرنگی و هم زاوایای نرم که جنبه بحث خبری را کامل پوشش دهد برای اینکه در چارچوب خاصی نباشد.

رنگ‌های که در گرافیک جدید لوگو خبر بندر امام خمینی(ره)‌ استفاده شده، نارنجی و آبی است که با توجه به اقلیم خوزستان “خورشید و آب”، نماد آب و آتش باشد و از طرف دیگر با توجه به مناطق ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر امام خمینی (ره) از دو رنگ صنعتی آبی و نارنجی استفاده شده که بیانگر نفت و آتش نیز باشد.

برای نقطه‌های کلمه “خبر” از رنگ‌های نارنجی در زمینه آبی با هدف ایجاد رابطه بین خورشید و نقطه استفاده شده که نماد روشنگری و اطلاع رسانی است.

گرافیک جدید لوگو خبر بندر امام خمینی(ره) به همت هنرمند و استاد خرمشهری اصل، علی سنگ آبادی طراحی شده است. وی دانش‌آموخته هنرهای تجسمی و ارتباط تصویری از دانشگاه جهاد دانشگاهی یزد است و در حوزه‌های طراحی وب و UI/UX، برندینگ، هویت‌سازی، بسته‌بندی و… فعال دارد.

یادآور می‌شود تمام حقوق مادی و معنوی لوگو جدید و نشان‌های قبلی برای پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) محفوظ است.

فعالیت رسمی پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۶ با صدور مجوز رسمی به شماره ۸۰۰۴۸ از هیئت نظارت بر مطبوعات معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزرات فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران، آغاز شد.

پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، رسانه خبری بدون هر گونه وابستگی مالی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… متعهد است با رعایت قانون مطبوعات در تحقق رسالت فرهنگی و مطبوعاتی گام موثری بردارد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/12774کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12774/گرافیک-نشان-خبر-بندر-امام-خمینی-ره-باز/کپی شد!