ستاد مردمی آیت الله رئیسی در اهواز افتتاح می شود

مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: جبهه پایداری در راستای حمایت از گفتمان انقلابی و اصلح ستاد مردمی آیت الله رئیسی را در اهواز راه اندازی می کند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره)، کریم کریمی‌تبار در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: جبهه پایداری برای ایجاد مشارکت بالا و حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق رای ویژه برنامه و راهبردهای انتخاباتی در استان تدوین کرده است.

وی افزود: این راهبردهای مبتنی بر اخلاق دینی و وحدت اسلامی است که براساس آن در شهرستان های استان و با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و مومن ویژه برنامه و ستاد انتخاباتی با رعایت ضوابط بهداشتی راه اندازی می کند.

مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: این جبهه منادی وحدت بوده و از همه افراد و جریانات سیاسی برای تقویت جریان انقلابی و حول محور عقلانیت، معنویت و عدالت آمادگی هم افزایی و همنوایی است.

کریمی تبار بیان داشت: در انتخابات ۱۴۰۰ به شکل ویژه از گفتمان و انتخاب اصلح براساس رسالت دینی حمایت می کنیم و معتقدیم در این مسیر تکلیفی حتما خداوند نتیجه درست را عنایت می کند.

مسئول جبهه پایداری خوزستان گفت: جبهه پایداری در راستای حمایت از گفتمان انقلابی و اصلح ستاد مردمی آیت الله رئیسی را در اهواز راه اندازی می‌کند.

وی افزود: این ستاد مردمی دربازه تبلیغات با حضور یکی از چهره های سرشناس و انقلابی کشور در اهواز و سایر شهرستان ها افتتاح می شود.

انتهای پیام/گ

https://biknews.ir/12717کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12717/ستاد-مردمی-آیت-الله-رئیسی-در-اهواز-افتت/کپی شد!