فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان:

برگزاری تجمعات انتخاباتی بر اساس رنگ بندی شهرستان‌ها انجام می‌شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا خوزستان گفت: برگزاری هرگونه اجتماعات انتخاباتی در موعد قانونی بر اساس رنگ بندی قرمز، نارنجی و زرد شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره) به نقل از ایرنا، ولی اله حیاتی روز سه شنبه در قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان در استانداری اظهار داشت: تاکنون ۱۱۵ هزار نفر در استان واکسینه شده اند و در حال حاضر واکسیناسیون سالمندان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه در گام دوم تعداد بیشتری را نیز واکسن می زنیم، نیاز به پشتیباتی بین بخشی تمام دستگاه‌ها داریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی برای فعالیت کسبه و صنوف الزامی است و با کسانی که پروتکل ها را رعایت نکنند برخورد می‌کنیم.

وی افزود: تمام تمهیدات آزمایشگاهی و قرنطینه ای به قوت خود در مرزهای دریایی باقی است و مرزهای زمینی استان همچنان به روی مسافران بسته است.

حیاتی گفت: تخلیه و بارگیری کالاها در بنادر توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود و کار تست گیری از خدمه و سرنشینان کشتی ها به طور ویژه در حال انجام است.

حیاتی به رعایت پروتکلهای بهداشتی در حین برگزاری امتحانات دانش آموزان تاکید کرد و گفت: درزمینه اجرای پروتکل ها در زمان برگزاری امتحانات نظارت ویژه‌ای خواهد شد.

وی در خصوص برگزاری تجمعات انتخاباتی در زمان شیوع کرونا افزود: با تجمعات غیرقانونی برخورد می شود زیرا تبلیغات نامزدها باید در موعد قانونی انجام شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان افزود: تخلفات کرونایی نیز در زمان انتخابات رصد می‌شود و با کسانی که خلاف پروتکل های بهداشتی اجتماعاتی برپا کنند، برخورد می‌شود.

در حال حاضر ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان زرد هستند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/12698کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12698/برگزاری-تجمعات-انتخاباتی-بر-اساس-رنگ-ب/کپی شد!