آثار ماندگار و مستند به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در شرکت فجر انرژی رونمایی شد

مدیران شرکت فجر انرژی خلیج فارس به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از دو اثر ماندگار "20 سال با فجر" و "7 سال با بامداد" این شرکت‌، رونمایی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه پتروشیمی خبر بندر امام خمینی(ره) ، بعدازظهر روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ و همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی مراسم رونمایی از دو اثر مستند و ماندگار در شرکت فجر انرژی خلیج فارس با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت، برگزار شد.

اثر اول کتاب جامع “۲۰ سال با فجر” بوده که این کتاب گردآوری دو دهه رویدادها و گزارش‌های خبری شرکت فجر انرژی خلیج فارس در رسانه‌ها بوده است. این اثر رویدادها و رخداد های منتشره شرکت فجر انرژی خلیج فارس(پتروشیمی فجر سابق) در حوزه رسانه های الکترونیک و دیجیتال از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۹ را در دل خود جای داده است.

کتاب جامع “۲۰ سال با فجر” با بیش از ۸۰۰ صفحه از سه منبع وب‌سایت شرکت فجر، وب‌سایت شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی شانا و وب‌سایت شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیپنا تهیه و گردآوری شده است. در این اثر مجموعا بیش از ۲ هزار خبر، گزارش خبری، مصاحبه و گزارش تصویری در حوزه اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و ورزشی دیده می شود.

اثر دوم کتاب  آرشیو  “۷ سال با بامداد” بوده است؛ این اثر جمع آوری ۷ ساله نشریه داخلی شرکت فجر انرژی خلیج فارس بوده که به صورت مستند در آمده است. نشریه بامداد  هر ساله در قالب ۴ شماره منتشر می‌شود و در جشنواره روابط عمومی جایزه برتر انتشارات را کسب کرده بود.

به گفته روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج فارس این نشریه به منظور ارتباط میان سازمان، کارکنان وخانواده‌های آنها بوده که به طور عمده در زمینه فرهنگ تعالی فردی، خانوادگی و سازمان بوده است. در این نشریه موضوع‌های مختلفی ائم از مسابقات، تصاویر همکاران، مطالب نوشتاری علاقه‌مندان و اخبار تهیه و منتشر شده است.

هدف از رونمایی این دو سند در فجر، توسعه فرهنگ مستندسازی، نگهداری، نشر و باز استفاده اطلاعات برای انتقال آنها به علاقمندان، همکاران در صنعت و همچنین  به نسل های بعدی بوده است.

گفتنی است که فجر در اقدام بعدی به تاریخ نگاری شرکت خواهد پرداخت، این پروژه مهم در قالب جمع آوری تجارب مدیران و همچنین اسناد مفید و تجارب سازمانی در حال پیگیری بوده و به زودی رونمایی خواهد شد.

یادآور می‌شود شرکت فجر انرژی خلیج فارس (پتروشیمی فجر سابق) در سال ۱۳۷۷ با هدف تامین یوتیلیتی مورد نیاز شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی واقع در بندر امام خمینی خوزستان تاسیس شد و به عنوان اولین شرکت یوتیلیتی متمرکز در کشور در سال ۱۳۸۱ به بهره برداری رسید. با افزایش طرح‌های جدید در سایت ۲ و ۳ و نیاز به تامین یوتیلیتی بیشتر، طرح توسعه فجر انرژی در سایت ۲ اجرا شد.
در راستای اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، مالکیت این شرکت در سال ۱۳۸۸به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس منتقل شد و با توجه به عملکرد درخشان در حوزه‌های مختلف استراتژیک، پس از پذیرش در بازار سهام،بخشی از سهام شرکت در سال ۱۳۹۴ در بازار بورس کشور عرضه شد و پتروشیمی فجر به فعالان بازار سرمایه ایران پیوست.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/12689کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12689/آثار-ماندگار-و-مستند-به-مناسبت-روز-رواب/کپی شد!