بیانیه هیات رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره) در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر

هیات رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره) با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت عموم مردم شریف به مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر موضع رسمی خود را در خصوص انتخابات اعلام کرد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، هیات رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره) با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت عموم مردم شریف به مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر موضع رسمی خود را در خصوص انتخابات اعلام کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است و نباید از دست داد. مخالفین جمهوری اسلامی نمی خواهند از این فرصت استفاده شود. مقام معظم رهبری

مردم شریف و همیشه در صحنه بندر امام خمینی(ره)

یکبار دیگر آزمایشی سخت در پیش روی ماست

انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری که بازتابی جهانی دارد و همچنین انتخابات شوراهای اسلامی که عملکرد ما در درست انتخاب کردن، با داشتن شهری زیبا، امن و مکانی برای خوب زندگی کردن ارتباط مستقیم خواهد داشت.

انتخاب فردی انقلابی، آگاه و شجاع، مدیر و مدبر در جایگاه ریاست قوه مجریه می‌تواند خیلی از مشکلات پیش آمده در اثر سوء مدیریت ها، کاستی‌ها و  ناکارآمدی‌های گذشته را جبران کند و به فشارهای اقتصادی که بخش وسیعی از آن بدلیل عدم مدیریت صحیح و انقلابی بوده است پایان دهد.

رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با دانشجویان بر مولفه هایی برای انتخاب صحیح تاکید کردند: مؤمن، انقلابی، با کفایت، مردمی، سرشار از امید، معتقد به جوانان و توانمندیهای داخلی، و حقیقتاً عدالت‌خواه و ضدفساد باشد.

انتخابات شورای شهر نیز بسیار با اهمیت است و سرنوشت شهر را تعیین می کند، چنانچه در انتخاب وکلای خود در عرصه انتخابات شورای شهر با بصیرت و آگاهانه، بدون در نظر گرفتن مولفه‌های قومی، فامیلی و حزبی عمل کنیم خواهیم توانست شهر دوست داشتنی‌مان را از این بن‌بست پیش آماده نجات دهیم.

ان شاءالله در روز انتخابات با وضو به پای صندوق‌های رای می‌رویم و برای رضای خدای مهربان، آگاهانه رای خود را در صندوق آراء می اندازیم.

ضمنا یادآور می‌شود هیات رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره) و حسینیه عاشقان ثارالله له و یا علیه هیچ‌یک از نامزدهای انتخاباتی موضعی ندارد.

به یاد داشته باشیم چشم شهدا شاهد و ناظر بر عملکرد و رای ماست.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

برادر کوچک شما علیرضا دارآفرین

هیات رزمندگان اسلام بندر امام خمینی(ره)

انتهای پیام/

 

https://biknews.ir/12596کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12596/بیانیه-هیات-رزمندگان-اسلام-بندر-امام-خ/کپی شد!