کشف انواع سلاح جنگی توسط ماموران انتظامی بندر امام خمینی(ره)

فرمانده انتظامی شهرستان بندرماهشهر از برخورد قانونی با مختل کنندگان نظم و امنیت عمومی و کشف ۵ اسلحه جنگی توسط ماموران انتظامی بندر امام خمینی(ره)، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه قضایی خبر بندر امام خمینی(ره)، رضا پاپی با بیان کشف و ضبط ۵ قبضه سلاح جنگی از مخلان امنیت توسط ماموران انتظامی بندر امام خمینی(ره)، اظهار داشت: در اجرای طرح خلع سلاح و برخورد قاطعانه با مخلان امنیت عمومی پس از هماهنگی با مقام قضایی در چند عملیات متعدد پلیسی ماموران کلانتری ۱۳ بندر امام خمینی(ره) تعداد ۴ قبضه سلاح “یک قبضه کلاش، یک قبضه سلاح وینچستر و دو قبضه کلت کمری” و ماموران کلانتری بخش بندر امام خمینی(ره) یک قبضه اسلحه کلاش را کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این طرح ماموران کلانتری ۱۳ چهار نفر متهم و ماموران کلانتری بخش بندر امام خمینی(ره) با کشف یک مورد تیراندازی، یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، از شهروندان درخواست‌ کرد در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.| پایگاه خبری پلیس

در ادامه تصاویری از اسلحه‌های جنگی که در فروردین ماه ۱۴۰۰ توسط ماموران انتظامی بندر امام خمینی(ره) از مخلان نظم و امنیت عمومی کشف شده است، مشاهده بفرمایید:

       

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/12394کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12394/کشف-انواع-سلاح-جنگی-توسط-ماموران-انتظا/کپی شد!