یادداشت| خط قرمز عبور از قانون است، نه محدوده

خبر بندر امام خمینی(ره)، پیش از اعلام نتایج انتخابات سال ۸۸ یکی از کاندیداها با پیروز خواندن خود در انتخابات یک دستور مهم را به طرفداران خود مخابره کرد، که هر نتیجه‌ای به غیر از پیروزی وی نشان از تقلب در جریان برگزاری انتخاب است.

حال همین بازی نخ نما در خصوص تعیین محدود بندر امام خمینی(ره) در حال شکل گیری است، ابتدا یکی از بنگاه‌های فتنه انگیز خبری اقدام به انتشار مطلبی در خصوص محدود شهر بندر امام خمینی(ره) می‌کند، در خلال این مطلب کدهایی را به مخاطبان خود ارسال می‎کند، اما کدهای دستوری که برای مخاطبان ارسال شد چی بود؟

با هم بخوانیم: پیش از اعلام محدود شهر بندر امام خمینی(ره) توسط نهادهای رسمی مرتبط با این موضوع محدوده شهر توسط بنگاه خبری فتنه انگیز منتشر می‌شود، با این کد دستوری که هر نتیجه‌ای به غیر از “محدوده سچه” اجحافی بزرگ در حق مردم ماهشهر است.

این بنگاه خبری در ادامه ارتقاء شهر بندر امام خمینی(ره) به شهرستان را منوط به آنچه خود اعلام می‌کند می داند و بر اساس برنامه‌ای از قبل طراحی شده با به راه انداختن موج رسانه‌ای پس از انتشار مطلب برای همراه کردن مردم ماهشهر، با ایجاد هشتگی با عنوان #محدوده_خط_قرمز و #سچه محدوده شهر بندر امام خمینی(ره) را به آنان دیکته می‌کنند و مطالبه بیش از این محدوده را محکوم به بقاء در این اوضاع می‌دانند.

خطرناک‌ترین دستور مربوط به قسمت پایانی این مطلب است و آن دعوت مردم به کف خیابان برای مقابله با هر تصمیمی غیر از آنچه این بنگاه خبرپراکنی خواسته‌ است، نویسنده با این تهدید قصد داشته موضوع محدوده شهر بندر امام خمینی(ره) را در اذهان عمومی و نهادهای امنیتی امری امنیتی جلوه دهد. اما آنچه مسلم است موضوع محدوده شهر بندر امام خمینی(ره) با یک جریان کامل مهندسی شده با بازی گردانی عده‌ای منفعت طلب مواجه است که سال‌های متمادی با اجرای همین سناریو موجب عدم ارتقاء این شهر شده اند.

بیشتر بخوانید:

‌اعتراض شدید مردم بندر امام خمینی(ره) به معاون اول رئیس جمهور / چرا این منطقه “شهرستان” نمی‌شود؟ + فیلم

مرجع تعیین کننده محدوده شهرستان بندر امام خمینی(ره) بنگاه‌های خبرپراکنی ماهشهر نیست

لزوم فراهم کردن زمینه سرمایه‌گذاری در بندرماهشهر و بندر امام‌ خمینی / بندرامام خمینی(ره) شهرستان می‌شود

سال هاست عده‌ای با خط قرمز خواندن محدوده ماهشهر، قانون و مراجع ذی‌صلاح را کنار گذاشته و ملاک را خواسته‌های خود قرار داده‌اند.

احترام نگذاشتن به قانون و عدم تمکین به آن موجب هرج و مرج خواهد شد، پس عبور از قانون خط قرمز است نه محدوده‌ی خود خوانده‌‌ای که عده‌ای به دنبال آن هستند، سوابق تجمعات غیرقانونی در کشور نشان داده بهترین بستر برای سوء استفاده معاندین بوده و به دنبال چنین جریان‌های تنش زایی در کشور هستند، تا بهره‌بردای خود را علیه انقلاب اسلامی داشته باشند.

حال با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور و تاثیر بسزای آن بر معیشت مردم منطقه، عده‌ای با این جریان سازی مزبوحانه آب به آسیاب دشمن می‌ریزنند و این منطقه محروم و آسیب دیده را روز به روز از آبادانی دور می‌کنند.

نهادهای امنیتی و قضائی مثل همیشه نسبت به این جریان‌های مهندسی شده هوشیار خواهند بود و اقدام لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/12306کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12306/یادداشت-خط-قرمز-عبور-از-قانون-است،-نه-م/کپی شد!