عامل ضرب و شتم کارگر خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی(ره) اخراج شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، به گفته شاهدان روز گذشته برخورد فیزیکی سرکارگر شرکتی شهرداری بندر امام خمینی(ره) با یک کارگر سبب راهی شدن وی به بیمارستان می‌شود و با انتشار فیلم بستری شدن وی در بیمارستان و فضای مجازی، گروه‌های مختلف مردمی نسبت به برخورد ناشایست سرکارگر، واکنش نشان داده و آنرا محکوم کردند.

یکی از کارگران و شاهد این ماجرا درباره جزییات این حادثه به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: روز گذشته کارگران برای ثبت اثر انگشت دستگاه جدید، به شرکت مراجعه کرده بودند و همکار ما در حال صحبت با رئیس شرکت که در اتاق حضور داشت، بود.

وی افزود: سرکارگر بدون زمینه قبلی به سمت کارگر آمد و با برخورد ناشایست به وی گفت از اتاق بیرون برو. سپس برخورد لفظی و فیزیکی با کارگر کرد. به طوری که کارگر روی زمین افتاده و  حمله عصبی شدید و تشنج  در کارگر می‌شود.

این کارگر شهرداری بندر امام خمینی(ره) عنوان کرد: این سرکارگر سابقه برخورد نادرست با کارگران را دارد ولی چکار کنیم به خاطر ترس از بیکاری و مسائلی دیگر که قابل عنوان نیست، هیچ وقت کسی حرفی نمی‌زند و به مسئولان شرکت و شهرداری طرح شکایت نکردیم.

عامل ضرب و شتم کارگر خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی(ره)، اخراج شد

مرتضی خرمی سرپرست شهرداری بندر امام خمینی(ره)‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره جزییات این حادثه تاسف‌بار اظهار داشت: روز گذشته کارگر خدمات شهری توسط مسئول کارگاه ناحیه ۳ خدمات شهری مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

وی افزود: هیچ عاملی نباید منجر به برخورد فیزیکی با کارگر شود. ضوابط حاکم بر رابطه کارفرما و کارگر به طور کامل بر مبنای احترام متقابل است و در مواردی هم که کارگران در انجام وظایف محوله کوتاهی کنند، قانون نحوه برخورد را مشخص کرده است.

خرمی در ادامه تاکید کرد: به هیچ عنوان، هیچ پرسنل یا مسئولی حق برخورد فیزیکی در محل کار را ندارد. این عمل خارج از عرف و شئونات انسانی و برخلاف رفتارهای سازمانی و کرامت انسانی بوده و همواره محکوم است.

وی با بیان اینکه مسئول کارگاه بعد از تحقیقات میدانی از کار اخراج شد، بیان داشت: پس از تحقیقات به عمل آمده از مسئول ناحیه ۳ خدمات شهری و بر اساس اظهارات شاهدان عینی، یکی از نیروی‌های شرکتی که سرپرستی کارگاه ناحیه ۳ خدمات شهری را به عهده داشت، برای چندمین بار مرتکب رفتار غیر سازمانی شده و با وجود تذکرها و توبیخ‌های قبلی، عمل ناشایست خود را تکرار کرده و با یکی از کارگران خدمات شهری برخورد فیزیکی انجام داده است و دستور اخراج مسئول کارگاه را به واحد کارگزینی شرکت ابلاغ کردیم.

سرپرست شهرداری بندر امام خمینی (ره) در پایان گفت: شرایط جسمی نیروی خدمات شهری مساعد است و وی بلافاصله به درمانگاه منتقل و پس از معاینات اولیه و خدمات پزشکی، راهی منزل شد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/12264کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12264/عامل-ضرب-و-شتم-کارگر-خدمات-شهری-شهرداری/کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جمیل عمل خارج از عرف و شئونات انسانی و برخلاف رفتارهای سازمانی و کرامت انسانی بوده و همواره محکوم است.چرا باید کارگر اینقدر حقوق پایین بگیره تا از ترس اخراج شدن و فقر و نداری حتی جرات نکنه مانع از کتک خوردنش بشه
  • ناشناس دیوار کوتاهتر از، کارگر ان شهرداری وجود ندارد این بر خورد ها از زمانی که کار را حتی جارو کردن خیابان به پبمانکار واگذار شده این چه قانونی است یک نفر وسط این شهر داری و کارگر باشد بخورد این ظلم و ستم تا کجا و کی باید ادامه داشته باشد پیمان کار مثل مگسی است باعث انتقال میکرب می شود تا فرد بیمار و به پزشک مراجعه تا میکرب را نابود کند باید مگس را نابود کرد نه بیمار نزد پزشک ببرد شهر داری باید پیمان کار را حذف کند