تداوم کمک‌رسانی در بندر امام خمینی(ره)/کمک ۲ میلیارد ریالی آبشار عاطفه‌ها به آسیب‌دیدگان آبگرفتگی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، باران های پاییزی در آذر ماه ۹۹ به علت نبود زیر ساخت دفع آب‌های سطحی و لایروبی نشدن فاضلاب شهری سبب آبگرفتگی منازل و معابر بندر امام‌‌ خمینی(ره)‌ شد. در کنار سختی و رنج مردم بندر امام خمینی در سایه سیل خود ساخته مسئولان، مردم شهر در سایه اتحاد و یکرنگی کمک‌رسانی و نوع دوستی به یکدیگر را فراموش نکردند و خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه خود را با کار جهادی نشان دادند.

بنیاد خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در کنار سایر گروه‌های مردمی، جهادی، ارتش، سپاه و بسیج از روزهای نخست آبگرفتگی در کنار مردم بندر امام خمینی بود و بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال انواع کالای ضروری به مردم آسیب‌دیده از آبگرفتگی، هدیه کرد.

بیشتر بخوانید:

صف خدمت‌رسانی در مناطق آبگرفته بندر امام خمینی(ره)‌/ حضور آرامش‌بخش پاسداران جوان در کمک به مردم + فیلم

اینجا “ونیز” نیست/آبگرفتگی عجیب منازل و معابر در بندر امام خمینی + فیلم

بارش ۵۰ میلی متری در ۴۵ دقیقه/بندر امام خمینی دوباره زیر آب رفت+فیلم

سهیلا یوسفی مدیر شعبه بندر امام خمینی(ره) بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره کمک‌رسانی در آبگرفتگی منازل و معابر بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: از روزهای نخست آبگرفتگی در بندر امام خمینی(ره) ۷۰۰۰ پرس غذای گرم، ۵۲ دستگاه بخاری، تهیه لباس گرم و زمستانه، ۱۰۰ بسته مواد بهداشتی، ۱۰۰ بسته مواد غذایی، ۱۵۲ عدد پتو و ۳۶۰ مترمربع موکت در سراسر مناطق آسیب دیده توزیع کردیم تا شاید بتوانیم گوشه‌ای از این تلخی‌ها را جبران کنیم.

وی افزود: ۱۰۰۰ مترمربع ایزوگام برای منازلی که امکان تهیه ایزوگام برای آنها مقدور نیست، انجام شد و در تلاش هستیم که اگر منازلی دوباره نیاز به ایزوگام داشته باشند، بتوانیم از طریق شعبه مرکزی آبشار عاطفه‌ها پیگیری کرده و قبل از باران بعدی تهیه کنیم.

یوسفی در ادامه بیان کرد: جامعه هدف و اولویت بنیاد بین‌المللی خیریه بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها ایتام، بی‌سرپرستان نیازمندان، پیران و بیماران است و در اولویت‌های بعدی سایر اقشار جامعه را در برنامه کمک‌رسانی و همیاری داریم.

مدیر شعبه بندر امام خمینی بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها گفت: از روزهای نخست آبگرفتگی با کمک سایر شعبه‌های سراسر کشور بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها توانستیم، ۲ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال انواع کالای ضروری را به آسیب‌دیدگان آبگرفتگی منازل بندر امام خمینی(ره) هدیه کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه ۲۰۰ خانواده تحت پوشش این بنیاد است، بیان کرد: با تامین مواد و تجهیزات اولیه برای ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار اشتغال‌زایی شده و آنان را توانمندسازی کردیم.‌

گفتنی است بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها فعالیت خود از سال ۱۳۹۶ با راه‌اندازی شعبه‌ای در بندر امام خمینی آغاز کرده و خانوارهای کم توان مالی را زیر پوشش خدمات مالی، بهداشتى، درمانى ، آموزشى و معیشتی قرار داده است.

انتهای پیام/و

 

https://biknews.ir/12211کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12211/تداوم-کمک‌رسانی-در-بندر-امام-خمینیره/کپی شد!