محرم ۹۹ در بندر امام خمینی(ره) هیئت کجا برویم؟

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره)؛ ماه محرم که از راه می‌رسد، کم‌کم به سراغ پیراهن‌های مشکی خود می‌رویم؛ کودکی، جوانی و میان‌سالی همه ما با روز‌های عزاداری سید و سالار شهیدان گذشته است؛ از زمانی که کودک بودیم، مادرمان پیراهن مشکی بر تن‌مان می‌کرد و ما را به مراسم سینه‌زنی و روضه‌خوانی می‌برد و به همین دلیل است که محرم برای ما بچه شیعه‌ها حال و هوای دیگری دارد.

حالا کم‌کم موسم ماه عزاداری محرم و صفر فرا می‌رسد و چشم‌هایمان دلتنگ اشک‌ شب‌های هیئت می‌شود؛ امسال اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، محرم با حال و هوای غریبانه‌تری برگزار می‌شود و در سراسر کشور، حال و هوای بسیار ویژه‌ای حاکم است و همزمان با فرارسیدن دهه اول محرم، هیئت‌های عزاداری بندر امام خمینی(ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شرایط کرونایی، مجالس عزا را برگزار می‌کنند.

برنامه‌های شب و روز دهه اول ماه محرم برخی حسینیه‌ها، مساجد و هیئت‌های مذهبی بندر امام خمینی(ره) جهت دسترسی بهتر و سریع‌تر مخاطبان به تفکیک زمان و نشانی، منتشر شد.

انتهای پیام/و

 

https://biknews.ir/11928کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11928/محرم-99-در-بندر-امام-خمینیره-هیئت-کجا-برو/کپی شد!