کرونایی‌هایی بندر امام خمینی به ۱۲۷ نفر رسید/ ۱۳ جان باخته تا امروز

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سخنگوی علوم پزشکی اهواز بعدازظهر دوشنبه ۱۹ خرداد ماه ۹۹ درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان اظهار داشت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته موارد شناسایی به شرح زیر اعلام می‌گردد:

حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز: ۳۹۰ مورد
حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول: ۲۴۲ مورد
حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان: ۱۲۵ مورد
حوزه دانشکده علوم پزشکی شوشتر: ۶ مورد
حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان: ۱مورد

شناسایی شده است و به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام می‌گردد.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: از مجموع بیماران جدید شناسایی شده، ۶۰۹ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۵۵ بیمار نیز بستری شدند.

وی افزود:با احتساب موارد جدید، تعداد کل مبتلایان ۲۰۶۷۴ نفر می‌باشد ودر حال حاضر ۶۵۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

احسان‌پور بیان کرد:خوشبختانه با تلاش های مدافعان سلامت مردم، ۱۹۳۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، بهبود یافته یا از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه روز گذشته، تعداد ۲ مورد در حوزه دانشگاه دزفول، حوزه دانشگاه جندی شاپور ۱۱ مورد و حوزه دانشگاه آبادان ۴ مورد و در حوزه دانشکده شوشتر ۱ مورد بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: استفاده از ماسک هنگام خروج از منزل، شست و شوی مرتب دست‌ها، پرهیز از ترددهای غیرضروری و رعایت فاصله در روابط اجتماعی ضرورتی اجتناب ناپذیر در جلوگیری از ابتلا و گسترش بیماری کووید۱۹ است.

لازم به ذکر است طبق آمار رسمی تا امروز ۱۲۷ مورد در بندر امام خمینی(ره) به کرونا ویروس شناسایی شده و تعداد فوت‌شدگان به ۱۳ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11749کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11749/کرونایی‌هایی-بندر-امام-خمینی-به-۱۲۷-ن/کپی شد!