کرونایی‌هایی بندر امام خمینی به ۹۹ نفر رسید

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، احسان خواجه‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عصر جمعه ۹ خرداد ماه ۹۹ درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در خوزستان اظهار داشت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، از دیروز تا امروز (۸ لغایت ۹خرداد) تعداد ۷۴۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

وی عنوان کرد: همانطور که قبلا هشدار داده شده بود، عدم توجه به رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از مردم و انصاف و حضور در تجمعات، باعث انتشار هرچه بیشتر این بیماری می‌شود و نیاز است تا مردم عزیز بیش از گذشته و به شکل جدی نسبت به رعایت توصیه‌های بهداشتی اقدام کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: از مجموع افراد شناسایی شده، ۵۲۲ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۲۱۸ بیمار نیز بستری شدند و با احتساب این ۷۴۰ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۳۵۲۸ نفر افزایش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر ۹۲۲ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۱۲۰۷۶ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی عنوان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۵۳۰ نفر برسد.

خواجه‌پور افزود: به محض دریافت اطلاعات دقیق محل سکونت افراد جدید شناسایی شده، آمار تفکیکی اعلام می‌گردد.

کرونایی‌هایی بندر امام خمینی به ۹۹ نفر رسید

طبق آمار رسمی در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد ابتلا جدید در بندر امام خمینی(ره) به کرونا ویروس شناسایی شد که با احتساب این موارد مجموع مبتلایان به ۹۹ نفر افزایش یافت.

بر اساس آخرین داده‌ آماری از روز دوشنبه، ۱۳ مورد ابتلا جدید به کرونا ویروس در بندرامام خمینی گزارش شده است که به تفکیک فاز چهار ۶ مورد، کوی شهید رجایی (فاز۳) ۲ مورد، کوی اباذر، شهید مفتح (فاز۱)، شهید صباغان( کمپ B )، آزادی، شهید دستغیب و شهید صدوقی هر کدام ۱ مورد بر اساس نتایج قطعی آزمایشگاه شناسایی شده است.

با احتساب آخرین آمار اعلام شده، توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، فاز چهار ۱۸ مورد، کوی شهید دستغیب ۱۴ مورد، کوی اباذر ۱۱ مورد، فاز پنج ۹ مورد، کوی شهید صباغان( کمپ B) ۸ مورد، کوی شهید بهشتی، شهید صدوقی و کوی رجایی(فاز۳) هر کدام ۷ مورد، مقداد و مسکن مهر هر کدام ۵ مورد، کوی شهید مطهری و شهید مفتح(فاز۱) هر کدام ۲ مورد، کادر درمان، کوی شهید چمران (۱۰۰ دستگاه)، آزادی و آدرس نامشخص( به علت بستری بیمار در اهواز ) هر کدام یک مورد گزارش شده است. که از این تعداد ۵ نفر قربانی کووید۱۹ شدند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11734کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11734/کرونایی‌هایی-بندر-امام-خمینی-به-۹۹-نف/کپی شد!