مواهب بیت المال برای مسئولان، کارگران در رنج بی‌پولی + فیلم

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام مرتضی رستم‌بیگی شامگاه ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۹ در مراسم شب‌های قدر در جوار قبور شهدای گمنام که به صورت زنده از صفحه مجازی خبر بندر امام خمینی منتشر شد، اظهار داشت: آنچه سبب شده شهدا در پیشگاه خدا و مردم محبوب باشند ویژگی های آنان بود و از جمله ویژگی شهدا، حساسیت نسبت به بیت المال است.

وی در ادامه با بیان ویژگی فرماندهان شهدا که زودتر از لشکر، امکانات را استفاده نمی‌کردند، گفت: این زیبنده‌ انقلاب اسلامی نیست که برخی مسئولان از مواهب بیت‌المال استفاده می‌کنند ولی زیر دستان آنها به نان شب محتاج‌ باشند.

دبیر تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی در ادامه تصریح کرد: چرا شهرداری حقوق کارگران را نمی‌دهد و عنوان می‌کنند که بودجه نیست، آیا برای مدیران شهرداری هم بودجه نیست؟ اگر گفته شود که مربوط به پیمانکار است، چرا الزامات قانونی از پیمانکاران گرفته نمی‌شود؟

وی خطاب به شهرداری بندر امام خمینی گفت: شهید سلیمانی که برای آن میدان می‌سازید همه عمر خود را وقف مستضعفین و محرومان کرده بود.

حجت‌الاسلام رستم‌بیگی در ادامه تصریح کرد: برخی افراد با وجود داشتن شغل و زحمت، حق آنها پایمال می‌شود، این در حالی است که مسئولان نسبت به پرداخت حقوق کارگران اهمیتی نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید:

سفره خالی کارکنان و کارگران منتظر پرداخت حق و حقوق قانونی/ جای خالی دستگاه‌های نظارتی

۳ ماه سفره خالی کارگران شهرداری بندر امام خمینی(ره) در انتظار وعده مسئولان

مسئولان بخوانند؛ سفره خالی کارگران اخراجی فضای سبز شهرداری

دبیر تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی در تبیین رفتار علوی گفت: رفتار ما باید نسبت به فرزندان، همسر، همسایه، زیردستان، همشهریان و حتی انسان‌هایی که مومن نیستند، باید رفتار علوی باشد و به زبان کفایت نمی‌کند و باید در عمل نشان دهیم که امیرالمومنین امام ماست.

فیلم را در آپارات خبر بندر امام خمینی مشاهده بفرمائید.

 

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11632کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11632/مواهب-بیت-المال-برای-مسئولان،-کارگران/کپی شد!