اهدای ۵ دستگاه تنفس مصنوعی به مراکز درمانی منطقه توسط اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در گزارشی اعلام کرد: به منظور تأمین و تجهیز ملزومات مورد نیاز در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا و برای پشتیبانی و تأمین نیازهای مراکز و گروه‌های فعال در این زمینه بالغ بر ۳ میلیارد ریال جهت تأمین وسایل حفاظتی، لوازم بهداشتی و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی توسط منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی، هزینه شد‌.

اهدای ۵ دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) به مراکز درمانی منطقه

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی برای رفع کمبودهای شبکه بهداشت و درمان که با هدف تقویت و پشتیبانی از مراکز درمانی در جریان معالجه بیماران مبتلا به ویروس کرونا و حاد تنفسی  انجام شد، ۵ دستگاه وینتیلاتور جمعا به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  تأمین کرد که دو دستگاه آن در اختیار مراکز درمانی ماهشهر و سه دستگاه دیگر نیز در درمانگاه‌های شهر بندرامام خمینی(ره) قرار گرفته است.

تهیه تجهیزات حفاظت فردی از قبیل البسه کار ضد اسید، دستکش، عینک، چکمه، ماسک برای گروه‌های جهادی متعددی که در سطح شهر برای گندزدایی معابر فعالیت می‌کردند، از جمله اقدامات حمایتی این اداره کل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به شمار می‌آید.

پشتیبانی تجهیزاتی و خدماتی از تیم‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا را از دیگر اقدامات این اداره کل است که زمینه کار و فعالیت بیشتر گروه‌ها و تیم‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا را تسهیل می‌کند.

در اختیار قرار دادن ۶ دستگاه خودرو به همراه سوخت مورد نیاز، تهیه انواع پمپ شارژی و برقی، تأمین الکل و محلول‌های ضدعفونی و ارسال بسته‌های مواد غذایی را از اهم این خدمات حمایتی است که تاکنون توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ارائه شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11590کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11590/اهدای-۵-دستگاه-تنفس-مصنوعی-به-مراکز-درم/کپی شد!