سفره خالی کارکنان و کارگران منتظر پرداخت حق و حقوق قانونی/ جای خالی دستگاه‌های نظارتی

حجت‌السلام فرجی در گفت‌وگو با خبر بندرامام خمینی(ره) درباره تعلل برخی اداره‌ها شهری در پرداخت حق و حقوق قانونی کارکنان و کارگران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در شرایطی که کشور ما از لحاظ بیماری و فشار اقتصادی مورد هجمه قرار گرفته بود، با پیشنهاد مواسات که از آموزهای قرآنی است، تحت نام رزمایش کمک های مومنانه همگان را به کمک به قشر مستضعف و مستمند جامعه که اکثر آنها از قشر کارگری هستند، دعوت فرمودند.

وی افزود: ملت شریف ایران نجیبانه به ندای رهبر حسینی خویش لبیک گفتند و در جای جای ایران برای کمک مومنانه وارد میدان شدند.

عضو شورای مرکزی تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی با انتقاد از برخی اداره‌های شهری برای پرداخت به موقع حقوق کارکنان، بیان کرد: جای تاسف است در شرایطی که مردم ما با تمام توان در رزمایش کمک‌های مومنانه برای کم کردن آلام و گرفتاری قشر ضعیف جامعه مشارکت می‌کنند، برخی اداراه‌های بندرامام خمینی(ره) از پرداخت به موقع حقوق و حق‌الزحمه کارکنان و کارگران، خودداری می‌کنند.

وی افزود: عدم پرداخت حقوق کارکنان و کارگران سبب شده قشر حقوق‌بگیر جامعه به دلیل تاخیر در پرداخت‌ها، در زمره مستحقین قرار بگیرند و آنها را به سمت کمک‌های مومنانه سوق داده شوند.

عضو ارشد تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی در ادامه تاکید کرد: مسئولان شهری برای حل شدن مشکل حق‌الزحمه قشر ضعیف جامعه، باید به صورت انقلابی وارد شوند و تکریم کارگران و پرداخت حق الزحمه به موقع آنها را قبل ازخشک شدن عرق جبینشان در دستورکار قرار بدهند.

وی با بیان اینکه اگر ملتزم به انقلاب هستیم همه ما باید پای کار انقلاب باشیم گفت: قطعا پیگیری نهادهای نظارتی برحسن انجام کار موثر است ولی متاسفانه در عمل نشان می‌دهد نهادهای مسئول، نظارت دقیقی بر حسن انجام اداره‌‌ها ندارند.

حجت‌الاسلام فرجی در پایان گفت: انتظار می‌رود که قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم با صلابت بیشتری به مسائل عدم پرداخت به موقع حقوق کارکنان و کارگران ورود کند تا سفره قشر حقوق‌بگیر هم خالی نباشد و از نارضایتی‌های اجتماعی و تبعات ناشی از آن، جلوگیری شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11559کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11559/سفره-خالی-کارکنان-و-کارگران-منتظر-پردا/کپی شد!