دو مدرسه در بندر امام خمینی(ره) افتتاح شد+تصاویر

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، پیش از ظهر امروز دو آموزشگاه در دوره ابتدایی و متوسطه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ، فرماندار و مسئولان شهری افتتاح شد.

کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دبیرستان ۸ کلاسه الزهرا در زمینی به متراژ ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتباری ۲۰ بالغ بر میلیارد ریال از محل اعتباررات ملی، محوطه و ساختمان این آموزشگاه مقام‌سازی و بهسازی این آموزشگاه شد.

وی افزود: دبستان لاله ۱۳ دیگر آموزشگاه ۶ کلاسه برای دوره ابتدایی است که با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و از محل اعتبار پتروشیمی لاله افتتاح شد.

بیشتر بخوانید:

۱۰طرح سرمایه گذاری در بندرامام خمینی(ره) کلنگ زنی و افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی در بندرامام خمینی(ره) افتتاح شد

مودت درباره آخرین آمار کمبود معلم در استان خوزستان بیان کرد: سال جاری ۲۵۰۰ نفر معلم بازنشسته داریم و جبران کمبود معلم را از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، خرید خدمات، حق التدریس آزاد جیران خواهیم کرد.
علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در جمع خبرنگاران درباره پروژه‌های نیمه فعال بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: محدودیت‌های اعتباری در سال‌های اخیر سبب کندی در پروژه‌های ۱۲ کلاسه کوی اباذر، مسکن مهر و سالن ورزشی ولی‌عصر شده بود.
وی افزود: با تامین اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام، پروژه ۱۲ کلاسه کوی اباذر فعال شده است و پروژه مسکن مهر در حال تکمیل است و تا قبل از مهر ماه به بهره برداری می‌رسد.
قربانی درباره سالن ورزشی آموزش و پرورش بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: منابع اعتباری سالن ورزشی،از شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و اداره کل نوسازی تامین و تکمیل خواهد شد.
به گزارش تسنیم، بندر امام خمینی(ره) بالاترین تراکم دانش‌آموز ی را با داشتن ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر دارد و یکی از اصلی‌ترین مشکلات آموزشی نبود فضای کافی آموزشگاهی در شهر است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10506کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10506/دو-مدرسه-در-بندر-امام-خمینیره-افتتاح-ش/کپی شد!