زمین چمن مصنوعی در بندرامام خمینی(ره) افتتاح شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، صبح امروز با حضور خانواده زنده‌یاد صادق صویلاتی از پیشکسوتان ورزش، مسئولان شهری و امام جمعه بندرامام خمینی(ره) زمین چمن مصنوعی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع حدفاصل کوی شهید صدوقی و فاز ۴ افتتاح شد.

محمدعلی فروتن‌زاد در گفت‌وگو با خبر بندرامام خمینی(ره) با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی به نام زنده یاد صادق صویلاتی نامگذاری شده است اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در شهرداری احداث زمین چمن مصنوعی حد فاصل کوی شهید صدوقی و فاز۴ در ۲۰ روز کاری انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

کلنگ سالن چند منظور ورزشی در بندر امام خمینی(ره) به زمین زده شد

کوهنوردان بندرامام‌خمینی(ره) به بلندترین نقطه ترکیه صعود کردند

گام های مؤثر برای بازآفرینی شهری

وی افزود: مساحت زمین ۱۵۰۰ مترمربع است که ۸۰۰ مترمربع آن را چمن مصنوعی تشکیل می‌دهد و اعتباری آن بالغ بر ۷ میلیارد ریال از منابع بودجه جاری شهرداری ساخته شده است.

سرپرست شهرداری بندر امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه تا یک ماه دیگر زمین چمن مصنوعی کوی شهید صباغان ساخته می‌شود بیان کرد: تعمیر و نگهداری زمین چمن مصنوعی موجود سطح شهر را به متولی برای کنترل برق و هزینه‌های جانبی واگذار می‌شود.

فروتن‌زاد در پاسخ به سوال خبرنگار خبر بندرامام خمینی(ره) درباره احداث چمن مصنوعی در روستا ولی‌عصر(شهرک گاما سابق) بیان داشت: شهرداری بندر امام خمینی(ره) در حال تدوین تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن و بخشداری برای اختصاص زمین و ساخت چمن مصنوعی در روستا ولی‌عصر هستیم.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/9514کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9514/زمین-چمن-مصنوعی-در-بندرامام-خمینیره-اف/کپی شد!