جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) خواستار برخورد با مدیران نالایق شهری هستند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) با صدور بیانیه ای خواستار برخورد قانونی با مدیران نالایق شهر بندر امام خمینی(ره) شد.

متن این بیانیه که در اختیار پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) قرار گرفته است به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

نکوداشت بندر امام خمینی(ره) به عنوان شهری مهم و استراتژیک برای کشور و به پاس مجاهدت هایی که در عرصه اقتصاد و خودباوری ملی توسط میهن دوستانی همچون شهدای جنگ تحمیلی صورت گرفته است قطعا امری مقدس بشمار می رود، اما شیوه نکوداشت باید در شان مردم و نام شهری مزین به نام بنیانگذار انقلاب اسلامی باشد.

در سال گذشته مراسم نکوداشت ۹۰ سالگی بندر امام خمینی(ره) با هزینه های چند صد میلیونی در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد که با برنامه هایی کم محتوی و در اکثر موارد بدون محتوی و غنای فرهنگی برگزار شد.

امسال نیز علیرغم توصیه دلسوزان برای صرفه جویی و عدم اسراف بیت المال در شرایط اقتصادی کنونی و شبیخون بنزینی دولت تدبیر و امید، شورای اسلامی شهر با بستن چشم خود بر تمام کم و کاستی های شهر بندر امام خمینی(ره) زمان و بخشی از هزینه ای که می بایست صرف آبادانی و رسیدگی به مشکلات شهر شود را برای برگزاری نکوداشت ۹۱ سالگی بندر امام خمینی(ره) صرف کرد که گویا تمام مشکلات برای حضرات در تولدها خلاصه می شود.

شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) را بدون تعارف می توان یکی از مهم ترین عوامل نا امیدی مردم این شهر از مدیران شهری دانست زیرا با اقدامات خود در ۲ سال گذشته ثابت کرده اند دعوای بین اعضای شورای شهر تمامی ندارد و توانایی انتخاب یک شهردار لایق را ندارند و نیت خالص برای خدمت به مردم در اولویت های آخر شورای شهر قرار گرفته است.

شهری که در ۹۱ سالگی خود ۲ شهردار بلاتکلیف، بخشدار بدون اختیارات کافی، کلانتری بدون امکانات و نیروی انسانی، عدم وجود بیمارستان برای ۹۵ هزار نفر، عدم امکانات بهداشتی و درمانی، منظر زشت شهری، بوی تعفن فاضلاب در گوشه گوشه ی شهر، ساخت و سازهای غیرمجاز، بی تعهدی مدیران ادارات، ولنگاری فرهنگی متولیان فرهنگ و ارشاد، آشفته بازار قیمت ها و عدم نظارت را با تمام وجود احساس می کند.

قطعا تصمیم برای برگزاری یا عدم برگزاری مراسمات در سطح شهر با نظر مسؤولان قانونی صورت خواهد گرفت و هیچ کس بالاتر از قانون قرار ندارد.

اکنون که رئیس حوزه قضایی با ورود به موضوع مراسم نکوداشت که توسط احدی از اعضای شورای شهر “شبی به یاد بندرشاهپور قدیم” عنوان شده بود، دستور لغو مراسم را صادر نموده اند اقدامی مثبت ارزیابی می کنیم، شاید اولین بار باشد که شنیده شده است رئیس حوزه قضایی به عنوان نماینده قوه قضاییه به موضوعی در شهر ورود داشته است.

جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) ورود رئیس حوزه قضایی بندر امام خمینی(ره) به موضوعات دیگر شهری همچون رسیدگی به فساد اداری، کنترل بازار، بدهی سنگین ۱۳۰ میلیارد تومانی شهرداری، کم کاری مدیران شهری در قبال مردم، گرفتن حق شهر از صنایع، اعلام جرم علیه مسؤولانی که در سالیان گذشته در موضوع شهرستان شدن کم کاری داشته اند، اعلام جرم علیه مدیران امنیتی و انتظامی که نتوانسته اند آرامش خاطر مردم را پس از سال ها فراهم کنند، مقابله با رشوه خواری مدیران شهری خرد و کلان، دستور عاجل برای دستگیری حمل کنندگان سلاح گرم و… را خواستار هستند؛ اینگونه اقدامات قطعا بدون اطلاع رسانی صحیح از دید عموم مخفی خواهند ماند، همانطور که امام خامنه ای نیز بارها تاکید کرده اند اقدامات مثبت خود را به مردم اعلام کنید، اکنون زمان اقدام و اعلام است.

امروز را فتح بابی برای ورود دستگاه قضایی به موضوعات شهری قلمداد می کنیم، همانگونه که تغییر قاضی القضات به آیت الله سید ابراهیم رئیسی فتح باب ورود و محاکمه مفسدان کلان اقتصادی شد، به یقین مردم بندر امام خمینی(ره) نیز خواستار برخورد شدید دستگاه قضایی ومحاکمه افراد خاطی در هر پست، مقام و لباسی هستند و اقدام دستگاه قضایی می توانند بارقه امید را در دل مردم این شهر روشن کند و آگاه باشید حمایت ۹۵ هزار نفر بندر امامی را در نیل به اهداف و آرمان های امام خمینی(ره) خواهید داشت.

تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره)

۲۱ آذرماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10250کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10250/جوانان-انقلابی-بندر-امام-خمینیره-خواس/کپی شد!