فرماندار شهرستان، رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره) را به تمکین از قانون دعوت کرد+سند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، روز گذشته فرماندار بندرماهشهر درخواست جلسه فوق العاده بررسی وضعیت سکونت محمد عبیاوی شهردار بندر امام خمینی(ره) را به شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) ابلاغ کرد که طبق قانون این جلسه باید برگزار می‌شد اما رئیس شورای شهر با قفل نمودن درب شورا فرماندار بندرماهشهر را پشت درهای بسته ساختمان شورای شهر نگه داشت.

فرماندار بندرماهشهر روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاری فارس، این اقدام رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره) را غیرقانونی دانست و قول پیگیری تخلف را از مراجع رسمی داد.

بیشتر بخوانید:

فرماندار ماهشهر پشت درهای بسته شورای شهر بندر امام خمینی(ره)

پرونده شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به استان ارسال می‌شود

موضوع عدم سکونت شهردار بندرامام‌خمینی(ره) از دستور کار شورای شهر خارج شد

دلیل اصلی اختلافات اعضای شورای شهر بندر امام خمینی(ره)؛ شهردار باید در منطقه باشد

پس از انتشار مصاحبه فرماندار بندرماهشهر متنی با مضمون قانونی خواندن اقدام رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره) در فضای مجازی منتشر شد.

محسن بیرانوند ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره)، با تاکید مجدد بر غیرقانونی بودن اقدام رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: طبق تبصره ذیل ماده ۹ آئین نامه اجرایی تشکیلات، انتخابات داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی شهر جلسه فوق العاده به درخواست فرماندار با تعیین زمان و دستورکار جلسه به فرماندار سپرده شده و این یک حالت استثنا بر اختیارات رئیس شورای شهر است.

وی افزود: قانون شفاف است و به جهت تنویر افکار عمومی همگان را به تمکین از قانون و اجتناب از تفسیر به رای قوانین شفاف مصرح مرتبط با وظایف شوراها دعوت می‌کنم.

رئیس شورای تامین شهرستان بندرماهشهر گفت: قضاوت در خصوص اظهارات رئیس محترم شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) به مخاطبان و شهروندان فهیم و عزیز واگذار می‌گردد، امید است همه ما با تبعیت از قانون و پرهیز از تفاسیر به رای، شرایط خدمت‌رسانی به مردم صبور و شریف را بیش از پیش فراهم آوریم.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7747کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7747/فرماندار-شهرستان،-رئیس-شورای-شهر-بندر/کپی شد!