آیت الله جزایری انقلابی‌ترین عالم برجسته استان خوزستان حتی قبل از انقلاب بود

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: آیت الله جزایری با دست خالی حوزه علمیه اهواز را تاسیس کرد اما امروز یکی از حوزه‌های برجسته کشور است، مرکز تخصصی کلام، دانشگاه امیرالمونین(ع) و شبکه الاهواز را برای معرفی کردن و دفاع از اسلام، انقلاب و خوزستان تاسیس کرد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت الاسلام محمد تابش در خطبه‌های نماز جمعه امروز بندر امام خمینی(ره) با اشاره به خدمات آیت الله جزایری در قبل و بعد از انقلاب اسلامی اظهار کرد: آیت الله جزایری قریب به ۴۰ سال است که نماینده حضرت امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب هستند، ایشان از مدت‌ها پیش به خدمت رهبر انقلاب می‌رسیدند و به دلیل کهولت سن درخواست استعفا از سمت امام جمعه اهواز را داشتند اما رهبر انقلاب به دلیل عنایت خاص با این درخواست موافق نبودند.

وی افزود: اخیرا به دلیل اینکه امکان داشت در نماز خواندن به مشکل برخورد کنند و اشکال شرعی در فریضه نماز به وجود آید مجددا به رهبر انقلاب مراجعه می‌کنند و درخواست استعفا از سمت امام جمعه می‌دهند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: در ایام فاطمیه، وزارت امور خارجه از ایشان دعوت می‌کند که تبلیغات خارح از کشور مورد نیاز است هم به زبان فارسی و هم به زبان عربی و ایشان به لندن می‌رود. ایشان در لندن به یک پزشک هم مراجعه کردند و متاسفانه ضد انقلاب از این موضوع سوء استفاده کردند هم خلق عرب‌های تروریست هم ضد انقلاب‌های خارج نشین.

حجت الاسلام تابش افزود: استعفای آیت الله جزایری با درخواست شخص ایشان بوده است، قبل از انقلاب ایشان انقلابی بودند و شمع محفل نیروهای انقلاب، انقلابی‌ترین عالم برجسته استان خوزستان قبل از انقلاب هم آیت الله جزایری بود. در اواخر جنگ و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ عراق قصد حمله مجدد به مرزها را داشت و آیت الله جزایری در صدا‌و‌سیما مردم خوزستان را به حضور در جبهه‌ها دعوت کردند.

وی با بیان خدمات شاخص آیت الله جزایری عنوان کرد: با دست خالی حوزه علمیه اهواز را تاسیس کرد اما امروز یکی از حوزه‌های برجسته کشور است، مرکز تخصصی کلام، دانشگاه امیرالمومنین(ع) و شبکه الاهواز را برای معرفی کردن و دفاع از اسلام، انقلاب و خوزستان تاسیس کرد.

شرعا، اخلاقا و قانونا موظف هستید بازار بندر امام خمینی(ره) را کنترل کنید

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با اشاره به اهمیت شناخت توطئه‌های عوامل ضد انقلاب در خوزستان اظهار کرد: همه مردم در کنار نیروهای انتظامی و امنیتی باید هوشیار باشند، ضد انقلاب همانند مرغ سربریده به هر اقدامی دست میزند، در کنار هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی مردم خوزستان نیز باید کاملا هوشیار باشند.

خطیب جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه مسئولان باید توجه ویژه‌ای به کنترل بازار در خوزستان و شهرستان داشته باشند عنوان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و دادگستری و بخشداری شرعا، اخلاقا و قانونا موظف هستند بازار بندر امام خمینی(ره) را کنترل کنند. بازار را رها نکنند نگویند نیرو نداریم، اجازه گرانفروشی ندهید چرا نظارت دقیق و کامل انجام نمی‌دهید؟ شما مدیون مردم هستید.
وی افزود: عید نوروز را شیرین کنید قیمت‌ها نباید به این شکل بالا برود، نداشتن نیرو بهانه محسوب نمی‌شود این همه نیروی جوان و پر انرژی وجود دارد، از مردم و بسیج کمک بگیرید و بازار را کنترل کنید.

مسئول باید لباس خدمت بپوشد پشت میز نشینی فایده ندارد

وی با بیان اینکه بخش عمده مشکلات کشور از بی‌تقوایی برخی مسئولان است، اظهار کرد: بخش عمده مشکلات کشور مربوط به مسئولینی است که قول می‌دهند اما عمل نمی‌کنند یکی از منکرات بزرگ دروغگویی برخی مسئولان است این دروغگویی شامل همه مسئولان نمی‌شود اما همین عده اعتماد را از بین می‌برند.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) گفت: انتظار است مسئولان در شهر بندر امام و ماهشهر و استان و کشور تقوا را رعایت کنند و با توکل به خدا مشکلات مردم را حل کنند اکثر مشکلات با همت مسئولان و همراهی مردم قابل حل است.

وی در پایان گغت: مسئول باید لباس خدمت بپوشد پشت میز نشینی فایده ندارد جلسات تشریفاتی به درد نمی‌خورد حضور در میدان عمل مشکلات را حل می‌کند اگر توان حضور میدانی ندارند باید برای مردم توضیح دهند حق مردم است که شما را در کنار نیروهای خدمات‌رسان ببینند با حرف زدن کار درست نمی‌شود.

انتخای پیام/ج

https://biknews.ir/7085کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7085/آیت-الله-جزایری-انقلابی‌ترین-عالم-برج/کپی شد!