هفت دریانورد در آب‌های استان خوزستان نجات یافتند

به گزارش خبر  بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، امین موسی پورامروز در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: یک فروند موتور لنج صیادی در بامداد ۷ بهمن ماه به دلیل آب گرفتگی اعلام شرایط اضطرار و تقاضای دریافت کمک کرد که مراکز جستجو و نجات دریایی مستقر در منطقه پس از دریافت پیام نسبت به اعزام فوری شناورهای نجات و انجام هماهنگی لازم اقدام کردند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و هماهنگی شناورهای نظامی مستقر در منطقه افزود: همکاری شناور تندروی نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز در انجام این عملیات موفقیت آمیز نقش ارزنده‌ای داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باتوجه به وقوع طوفان‌های لحظه‌ای این سومین اقدام به هنگام و موفقیت آمیز مرکز جستجو نجات دریایی بندرامام خمینی(ره) برای نجات دریانوردان از خطر غرق شدگی در ماههای اخیر به شمار می‌آید.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، مرکز جستجو و نجات دریایی بندر امام خمینی(ره) و سه پایگاه فرعی آن در شمال و دهانه اروندرود و سجافی، برخوردار از تجهیزات پیشرفته مخابراتی و شناورهای آماده به کار در طول شبانه روز هستند که به پایش حوزه استحفاظی دریایی از سواحل بحرکان تا اروندرود می پردازند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/6910کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6910/هفت-دریانورد-در-آب‌های-استان-خوزستان/کپی شد!