مسئولان از برخورد سیاسی و امنیتی با مطالبه‌های مردمی اجتناب کنند

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با انتقاد از برخورد پیچیده، سیاسی و امنیتی برخی از مسئولان با مطالبه‌های مردم گفت: گوش مردم از وعده و وعیدهای دولت مردان قبلی پر شده است و انتظار اقدام و عمل از دولت انقلابی آیت الله رئیسی دارند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام جاسم عبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ان‌شاءالله روزهای آخر شعبان را قدر بدانیم و نهایت بهرمندی معنوی را از لحظه‌های پایانی این ماه داشته باشیم.

وی افزود: باید آماده ورود به ماه مهمانی خدا، ماه توبه و ماه مناجات با خداوند متعال ماه مبارک رمضان باشیم.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) با گرامیداشت ۲۰ اسفند ماه، که به عنوان روز راهیان نور نامگذاری شده است، بیان کرد: یکی از ظرفیت های عظیم معنوی و فرهنگی همین مناطق جنگی است که شاهد حماسه آفرینی، اخلاص و رشادت رزمندگان اسلام بود.

وی گفت: باید جوانان را با این سرزمین نور آشنا کنیم تا از رزمندگان درس اخلاص، رشادت و وطن‌دوستی را یاد بگیرند و ببینند که شهدا با چه جانفشانی‌هایی از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

حجت‌الاسلام عبادی در ادامه از برگزار کنندگان دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) در خصوص مطالبه‌های مردم بندر امام خمینی(ره) خطاب به مسئولان اظهار کرد: باید به مسئولان استانی و دولت مردان انقلابی عرض کنم که گوش مردم بندر امام از وعده و وعیدهای دولت مردان قبلی پر شده است و انتظار اقدام و عمل از دولت انقلابی آیت الله رئیسی دارند.

وی تاکید کرد: چرا وقتی مطالبه‌های مردم بندرامام خمینی(ره) مطرح می‌شود بعضی از آقایان موضوع‌ها را پیچیده، سیاسی و امنیتی می‌کنند؟

خطیب نماز جمعه بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه یک نفر مسئول از مقام‌های ارشد استان پیدا شود در خصوص همه مطالبه‌های مردم شفاف و صریح با مردم سخن بگوید و شفاف‌سازی کند، گفت: صبر هم حدی دارد و دیگر مردم از بس وعده‌های پوچ و بی‌سرانجام شنیدند، ناراحت هستند.

وی ابراز امیدواری کرد و تصریح کرد: امیدوارم گوش شنوایی برای فریادهای مردم مظلوم و محروم بندر امام خمینی(ره) باشد و این فریاد مظلومی و محروم بودن را بشنود.

امام جمعه بندر امام خمینی(ره) خطاب به مسئولان گفت: بندر امام خمینی(ره) مزین به نام بنیانگذار انقلاب اسلامی است و زیبنده این شهر این نیست که به مطالبات مردم آن این چنین بی‌اعتنایی شود.

وی تصریح کرد: هر روز که می‌گذرد متاسفانه بر مشکلات گوناگون این شهر افزوده می‌شود و هر چه سریعتر باید فکری به حال این مشکلات کرد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16123کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16123/مسئولان-از-برخورد-سیاسی-و-امنیتی-با-مطا/کپی شد!