برگزیدگان جشنواره ملی شعر عصای سفید معرفی شدند + تصاویر

افراد برتر سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید، ویژه نابینایان سراسر کشور در دو بخش شعر "انتظار و مقاومت" و "آزاد"، مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، شامگاه گذشته سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید ویژه نابینایان سراسر کشور با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل بهزیستی استان خوزستان، شرکت کنندگان و خانواده آنها، مسئولان شهری و شهرستانی به میزبانی بندر امام خمینی(ره) در سالن مهر این شهرستان، برگزار شد.

احمد عبدالهی؛ دبیر جشنواره ملی شعر عصای سفید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو مرحله جشنواره شعر عصای سفید ویژه روشن‌دلان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به صورت استانی و مرحله سوم جشنواره در سال جاری به صورت ملی در دو بخش “انتظار و مقاومت” و “آزاد”، برگزار شد.

وی افزود: ۳۰ اثر توسط روشن‌دلان سراسر کشور و از استان‌های تهران، گیلان، قم، اصفهان، یزد، همدان، گلستان، خوزستان به دبیرخانه سومین جشنواره شعر عصای سفید ارسال شد که پس از بررسی توسط هیئت داوران، ۱۴ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافته و برگزیده شدند.

عبدالهی در ادامه نتایج سومین جشنواره ملی شعر عصای سفید را به شرح زیر اعلام کرد:

بخش شعر انتظار و مقاومت: مقام نخست: زهرا طهماسبی از استان همدان/ مقام دوم: آمنه قاسمی از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان/ مقام سوم: به صورت مشترک محمد کریمی فیروزآبادی از شهرستان شوشتر استان خوزستان و قدرت‌اله شفیعی سورک از استان قم

بخش شعر آزاد: مقام نخست: به صورت مشترک به صغری رضایی از شهرستان ماهشهر استان خوزستان و سید نیما طباطبایی از استان تهران/ مقام دوم: فاطمه اسودزاده از شهرستان امیدیه خوزستان/ مقام سوم: حلیمه جعفرپور نصیر محله از شهرستان رشت استان گیلان/ حنان زایرچی از بندر امام خمینی(ره)، زهرا عسگری‌نژاد از اهواز و نرگس طافی از اندیمشک نیز شایستگان تقدیر از سوی هیئت داوران معرفی شدند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی بندر امام خمینی(ره) با تشکر و قدردانی از همکاری رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرماهشهر، مسئولان شهری و شهرستانی برای برگزاری این جشنواره ملی، بیان کرد: افراد حائز رتبه نخست هر بخش از جشنواره، علاوه بر هدیه و لوح تقدیر به سفر زیارتی کربلای معلی و نجف اشرف با یک نفر همراه، مشرف خواهند شد.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16011کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16011/برگزیدگان-جشنواره-ملی-شعر-عصای-سفید-مع/کپی شد!
عکس و گزارش:
علیرضا حرمانی