اجرای ۶۰ طرح کارآفرینی در بندرامام خمینی(ره) توسط بنیاد برکت

مجری استانی بنیاد برکت در خوزستان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون با تلاش‌های تسهیل‌گر بنیاد برکت، ۶۰ کارآفرین بندرامام خمینی(ره)‌ از تسهیلات کم بهره بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، حسین مسکین زاده در حاشیه بازدید از طرح‌های بنیاد برکت در بندرامام خمینی(ره) به مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: با تلاش احسان عباسیان تسهیل‌گر بنیاد برکت در بندرامام خمینی(ره) به بخش‌های مشاغل خدماتی و فنی کارآفرین شهری نزدیک به ۶۰ میلیارد ریال در سال جاری، پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد از تسهیلات اعطایی در بندرامام خمینی(ره) به بانوان اختصاص داده شده است، افزود: کارآفرینان می‌توانند از تسهیلات اعطایی بنیاد برکت با بهره کم بانکی برای ایجاد مشاغل مختلف، بهره‌مند شوند.

مسکین‌زاده به تفاهم نامه‌های مختلف بنیاد برکت با دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و بیان کرد: با اجرای تفاهم‌نامه‌ها با مراکز بهزیستی، حمایت از خانواده زندانیان، حمایت از اشتغال بانوان، حمایت از اشتغال سربازان و … با شناسایی جوانان مستعد کارآفرین به آنها تسهیلات کم بهره، اعطا می‌کند.

وی افزود: با اعطای تسهیلات به ۶۰ کارآفرین بندرامام خمینی(ره) اشتغال‌زایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۱۳۰ نفر، فراهم شد.

مسکین‌زاده گفت: با توجه به رسالت بنیاد برکت در حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و کارگاهی، جوانان کارآفرینی که نیازمند دریافت تسهیلات اشتغالزایی هستند، می‌توانند از خدمات این بنیاد بهره مند شوند.


انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14830کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14830/اجرای-۶۰-طرح-کارآفرینی-در-بندرامام-خمی/کپی شد!